Dzisiaj jest 16 maja 2025, 22:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2012, 14:53
Posty: 6
Pojazd:
Witam mam problem w swoim TGB.
Podczas pierwszego rozruchu mozna kręcic rozrusznikiem z 2-3 min zanim to odpali. Za to jak się wstrzeli paliwo bezpośrednio strzykawką to pali na pstryk.

Jak pochodzi jakis czas to problemów z zapaleniem drugi raz juz nie ma. Pali od strzała do czasu az nie wystygnie.

Pożyczałem gaźnik od neosa znajomego i nic to nie dało. Membranki takze sprawdzałem. Kompresja raczej tez jes bo potem przeciez jezdzi normalnie.

Poratuje ktoś ?


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 13:46 przez Tomasjo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:43
Posty: 60
Lokalizacja: Żarki-Letnisko
Pojazd:
może to być świeca , albo kompresja :)




_________________

Jak rozmnażać się to ksiezniczki  Jak kraść to miliony  Jak jezdzic to Yamaha  Jak żyć to na całego :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207093

Stunt Suka pisze:
BuBu ma dobry silnior.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2012, 14:53
Posty: 6
Pojazd:
Świeca jest dobra daje dobrą isrkę.

Kompresję mierzyłem dziś manometrem i na zimnym pokazuje 8,5 a po rozgrzaniu (jak wstrzelilem paliwo pod swiece) pokazalo 9,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2012, 14:53
Posty: 6
Pojazd:
Ponawiam pytanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 14:26
Posty: 92
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
Pierscionki ewidentnie padly. Kup nowe pierscienie i zobacz czy pomoglo :)




_________________

white&black SR70R project - KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2012, 14:53
Posty: 6
Pojazd:
Siedzi nowy tłok + pierścienie więc wątpię :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zobacz ssanie czy działa. Czy w ogóle napięcie masz na przewodzie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2012, 14:53
Posty: 6
Pojazd:
Ssanie automatyczne zawsze działa i jest włączone. Dopiero po pewnym czasie sie wyłącza. Więc raczej to nie to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 11:54
Posty: 95
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
U mnie było to samo, nie wiem, czy to jest to, ale u mnie był pęknięty ten gumowy kruciec i brudny gaźnik, po wymianie tej gumy i czyszczeniu/regulowaniu gaźnika było ok.




_________________

Piaggio NRG mc1 Zapraszam ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=295770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy