Dzisiaj jest 19 lis 2024, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2012, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 7:31
Posty: 55
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd:
Wymieniłem cylinder, padł tłok. Zamówiłem tłok z pierścieniami itp. Zamówiłem też gaźnik 17,5 + króciec. Moje pytanie brzmi: Jak ustawić gaźnik, żeby odpaliła bezproblemowo i nie wkręcała się na mega obroty? I jeszcze: Przy seryjnym króćcu wychodzi taka rurka, do niej podłączony jest kawałek plastika przez wężyk, od czego to jest i czy jest to potrzebne?




_________________

Zapraszam do mojej Hondy x8r-s w sporcie:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=261013

Mile widziane komentarze ! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 21:39 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
To jest podciśnienie możesz to zaślepić. Ustawiasz standardowo jak dobrze pamiętam to od powietrza (iglicy) wykręcasz 3,5 obrotu a od paliwa 2,5 obrotu..




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy