Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2012, 12:12 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Witam.
Po kilku kopach motorek odpalił i postanowilem na pierwszy rzut, rzucic go na głęboką wode i przejechać się nim do pracy 2 x 30km.Tradycyjne dzwonienie w tylnym kole opisane w innym poście starszym(luźny wałek) ale poza tym zero problemów,poza jazdą nocą!!! Gdy wrcałem nocą to myślałem,że sie zabije,bo z przodu zero widocznosci.Jaka jest możliwosc na zmiane tego stanu rzeczy na inną żarówkę lub swój jakis patent? Motorek poradzi jechać 90km/h pali przy tym dosyc mało,bo przejechałem 150km/5 litrów to uważam za niezly wynik,ale przy ludziach zwalniam,bo wstydliwe wycie z tylnego koła mnie irytuje i zawstydza http://imageshack.us/clip/my-videos/829/9cm.mp4/
Licznik pokazuje tylko prędkość...czy wskazówka z oleju i poziomu paliwa to atrapy?




_________________

Pierwszy motorek - kompletnie zielony :)


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 12:28 przez grzesjez, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 12:32 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 17:20
Posty: 186
Pojazd:
Powinien wskazywać poziom oleju i paliwa sprawdz czy nie odłączył się przewód od masy przy wskaznikach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:18 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Gdyby nie odłączył sie to co moze to byc? Dodam,że Paliwo idzie do fulla i cały czas tak jest od momentu przekrecenia kluczyka do jego wygaszenia,pomimo tego,że kontrolka paliwa zaświeci rezerwe,deska pokazuje full,a poziom oleju czy temp. silnika stale jest na poziomie "0" Deske motorku widać w linku ktory wkleiłem w pierwszym poscie,tam oprócz filmiku jest zdjecie po prawej stronie deski.Obroty silnika też nie reagują :(
...ale deska to male piwo,można jezdzic,ale z takimi światłami już niestety nie :(




_________________

Pierwszy motorek - kompletnie zielony :)


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 13:26 przez grzesjez, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:43
Posty: 179
Pojazd:
Z wyciem miałem to samo... wina przekładni . Jak wymieniałem pompę wody, zapomniałem wlać oleju do przekładni... z czasem zaczeło tak samo wyć. Kupiłem przekładnie i teraz jest git. A światła swojego czasu też tak miałem, ale się samo naprawiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 1:11 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Mam pytania:
Jak zamówić przekladnie,Piaggio NRG rocznik 1998.
Łożyska powymieniałem,wycie nadal występuje jak na filmiku,więc zostały wałki i przekładnia.Jakie to mogą być koszta i co podawać na alegro,by nie zepsuć zakupu i nie kupić czegoś innego.
Sprawa druga to wspomniane świtała oraz liczniki,co zrobić lub co kupić by widzieć coś nocą z przodu i jaki jest knif,na dostanie się do licznika i rozkręcenie go.




_________________

Pierwszy motorek - kompletnie zielony :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 7:39 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Mogą być to przełożenia. Zadzwoń do kogoś kto ma całego skutera na części i zapytaj ile za całość. Żeby dostać się do licznika trzeba odkręcić "nosek" na kierownicy, odłączyć kable od kierunków (2 śruby od góry, 2 od dołu w kokpicie od strony "tunelu"). Masz już wtedy na wierzchu wszystkie kostki i kable więc możesz posprawdzać.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 12:24 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Czy w tym modelu motorka,są gdzieś usadowione bezpieczniki,oprocz jednego,który jest zaraz kolo akumulatora?
Pytanie mam może,błache dla stałych użytkowników,ale jaki jest knif,na wymiane żarówki! Kompletnie nie wiem jak tam się dostać do niej,a nie chce czegoś urwać.Jest taki uchwyt jakby na palec...ale dość twardo to siedzi




_________________

Pierwszy motorek - kompletnie zielony :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 13:32 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
na zrób to sam jest poradnik jak przerobić soczewki na halogeny soczewkowe h3 , 50% lepsza widocznośc do tego jakiś xenon to jest juz lux, koszt samych halogenów to jakies 80-90 zl +montaż + xenon to wyjdzie cos ok 200 zł sam mam tak w swoim nrg zrobione i nie narzekam :) inna żarówka niewiele pomoże


Ostatnio zmieniony 21 maja 2012, 13:33 przez dominixon1300, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy