Dzisiaj jest 25 lut 2025, 6:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2012, 21:16 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 21:00
Posty: 134
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Ostatnio gdy przejechalem z 10 km i ustalem zauwazylem ze leci plyn.Zajechalem do domu.Zalalem plyn i nastapnego dnia (dzisiaj) zabralem sie za rozbieranie i sprawdzanie. Plynu dzisiaj juz nie bylo a wczoraj zalewalem. Chlodnica jest cala i nigdzie nie cieknie i zbiorniczek tak samo. Odkrecilem glowice chcialem sprawdzic termostat, lecz go wgl nie mam. Skuter po przejechaniu 1-2km jest juz bardzo nagrzany (glowica jest bardzo goraca ze mozna sie sparzyc i chlodnica itp).A gdy jade to leci plyn przez korek i to nawet mocno. Gdy sktr zgasze to od razu schodzi powietrze(jakby byl zapowietrzony lecz nie jest bo go odpowietrzylem) gdy przejade z 50 m to juz leci plyn (tak jakby sie zapowietrzal podczas jazdy). Czym to moze byc spowodowane? Czyzby to przez uszczelki pod glowica? Prosze o pomoc. Pozdrawiam




_________________

Moja Maszyna:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=255487
Wejdz i zobacz!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:22 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
jeśli schodzi powietrze i wycieka to znaczy że się gotuje. Na początek radziłbym sprawdzić czy wgl masz obieg tzn czy węże nie są zapchane i czy pompa jest sprawna :)




_________________

Aprilia SX 125 !


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 22:22 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:48 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 21:00
Posty: 134
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Weze nie sa zapchane. A pompa powinna raczej dzialac bo gdy jest zapalony to w zbiorniczku przez maly wezyc leci plyn od lewej strony. Gdy przejade sie troche sktr to zaraz juz zaczyna wyciekac przez korek. Tak jakby powietrza nabieralo. A gdy zgasze to juz sie normuje, i tak w kolko.No i sie nagrzewa szybko.




_________________

Moja Maszyna:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=255487
Wejdz i zobacz!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 7:06 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
Sprawdź uszczelki pod głowicą i czy glowica jest prosta




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 7:38 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Krystian121, Może w pompie w wirniku masz kilka ząbków ułamanych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 8:26 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
Lub wirnik pompy się odkręcił i nic nie pompuje




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 8:55 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 21:00
Posty: 134
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Tzn mysle ze to moze byc przez uszczelki pod glowica,tata tez mi mowil ze to moze byc przez te uszczelki. A co do pompy to pompuje, bo w zbiorniczku widze ze plyn krazy.




_________________

Moja Maszyna:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=255487
Wejdz i zobacz!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 13:11 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
A przy czujniku jest szczelne połączenie ? bo tam może ciągnąc powietrze




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 14:56 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 21:00
Posty: 134
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Pompa raczej jest wykluczona bo chlodnica jest goraca jak sie przejade. Przed chwila znow sie przejechalem i znow sie strasznie grzeje. Przy czujniku jest szczelne polaczenie. Jest tak ze gdy jest zapalony to wtedy jakby byl zapowietrzony(tzn sie zapowietrza wtedy).A gdy odkrece korek i zgasze to widac i slychac jak schodzi powietrze. Nie mam pojecia co to moze byc ; / A jak moge poznac czy uszczelki pod glowica sa dobre czy nie?




_________________

Moja Maszyna:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=255487
Wejdz i zobacz!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy