Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2012, 13:10 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Jaki wydech najlepiej wsadzić do cylka Conti CHR Racing 50 ? Oczywiście silnik AM6, dodam że cylek jest na NicaSilu i ma tłoczek pokrywany teflonem więc jest to raczej wysilony set. Do tego mam gaźnik 19mm + Polini AirBox. W tej chwili mam Yasuni Spr3 i jeździ ok. Ale ten wydech nie pasuje do tej ramy zbytnio i okropnie odstaje z jednej strony a z drugiej nie pasuje :/

Myślałem nad czymś ze stajni Yasuni między innymi nad R2 i R3. Który z tych wydechów będzie lepszy pod ten set ? Kiedyś może wrzucę 80ccm więc dobrze by było żeby też podpasował.

R2 wydaje mi się za słaby a R3 który jest klasy High end chyba za mocny. Co wybrać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 14:22 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
moim zdaniem ten tłumik będzie dobry http://allegro.pl/wydech-yasuni-cross-h ... 31549.html pod twój set ;)




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 14:27 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Tylko że nie pasuje do mojego moto :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 14:42 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
tu masz ale używka http://allegro.pl/tlumik-wydech-conti-r ... 98065.html




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 15:00 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
To wygląda gorzej niż źle :shock:

Chodzi mi raczej o nowe kominy. To który wziąć R2 czy R3 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 15:36 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
stawiam r3




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 16:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
R2




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
Zdania są podzielone widzę :P Więc jaka była by różnica w jeździ między tymi dwoma wydechami ? Czy na R3 Conti Racing nie osiąga pełnej mocy, czy jak ? Przecież to wydech racing więc do cylka racing dobry powinien być chyba nie ? W tym cylku jest nawet dzielony kanał wydechowy.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 19:53 przez Stalker1943, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:32 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
porównaj sobie to mniej więcej tak : R3-C30 , R2-c21 R1-c16 i te Cross coś tam to jak R`ka :) Będziesz miał odpowiedź




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 6:28 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
No nie wiem, z tego co piszą na stronkach to:
R2-Sport,mid-race
R3-Racing,HighEnd

Więc chyba R3 powinienem wziąć ale wiele osób mówi że za mocny będzie. Żeby rozwiać wątpliwości na temat cylka dodam foto.

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 6:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Przepraszam że się wtrącam, ale to tylko 50ccm więc po co ci wydech na poziomie HighEnd? To że ma w nazwie racing to nie oznacza że to cylinder tej klasy. Zupełnie wystaczy R2 lub R1 a jak masz w planach jakieś 70ccm to dopiero R3.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 9:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To jest 50cc więc R3 jest zbędny w twoim przypadku. Stracisz aby więcej pieniędzy. R3 jest pod 70/80cc. Owszem wiara montuje R3 na serii ale zauważ że z niskich obrotów to jest wręcz tragedia a kręcąc do końca na każdym biegu silnik wiecznie żył nie będzie :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 9:30 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 9:32 
*

Rejestracja: 01 sie 2011, 9:18
Posty: 77
Pojazd:
A jakbym chciał w przyszłości np Polini Race to R2 się nada pod ten cylek ? Nie będzie go jakoś blokować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy