Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2012, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Siemka.
Tak więc mam Jetforce'a C-tech 08r
-Tecnigas RS2
-Mal. Multivar
-rolki 6,7g
-sprężynki Hebo czerwone
-dysza główna 60.

Problem tkwi w tym, że Jett nie ma takich osiągów jakich bym oczekiwał na tych częściach.
Zimny silnik --> pierwszy start żwawy, w miarę zrywny, przy drugim ruszaniu już czuć różnicę, przy kolejnych kilku już muł na starcie. Tak jakby sprężynki były za miękkie, z czym się nie zgadzam.
Pomijamy muła, idziemy do jazdy --> a podczas niej, skuter w przyspieszaniu nie ma mułów, spadku obrotu itd. Trzyma ciągle w miarę wysokie obroty i przyspiesza, ale tylko do ok.75km/h... To jest największy ból. V-max z tego co mi wiadomo jest znacznie za mały. Seria idzie ok.80km/h. Na tych częściach powinien lecieć 90km/h a może ciut więcej.

1. Od gaźnika chyba nic. Na wolnych nie pracuje co prawda idealnie równo, ale w jeździe nie czuć, żeby było źle.

2. Sprzęgło. Moim zdaniem, może być to wina sprzęgła, dzwona. :? Trochę dziwne, sprzęgło a v-max. Ale przecież mogą być zjechane na przykład okładziny sprzęgła przez co nie trzyma dzwona i występuje ślizganie.

Czy macie może inne propozycje rozwiązania problemu?

Proszę o pomoc, pozdrawiam Klaud :cool:



PS: Filmik Niemca, set jak u mnie, części regulacyjne również i proszę spojrzeć.

http://www.youtube.com/watch?v=lDxlo3KLp88
http://www.youtube.com/watch?v=YaWJ-F1NCUc&feature=plcp <---v/max :)

Na dniach nagram film jak jeździ mój...Zobaczycie różnicę.




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Czyżby centralka wyrobiona? Jaką masz centralkę? Próbowałeś cięższe rolki(7-7.5)? Możesz spróbować większą dysze dać(65-70).


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 21:00 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Centralka seria, lepiej niż na Malossi żółtej. Dociskowa raczej odpada. Cięższe rolki.. też raczej nie, bo wtedy wgl nie będzie momentu obrotowego. Ten wydech musi złapać obroty. Na dyszy 62 już miał za dużo picia. :( Ogólnie to jestem wkur.. bo poszła kasa na wydech, wario i nie jest tak jak powinno.




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 21:05 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
możliwe że centralka jak sie roizgrzeje traci właściwości jak coś to pisz na gg mam kilka na sprzedaż




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 8:20 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:59
Posty: 167
Pojazd:
dysza 72 , i napęd do regulacji , kup komplet sprężyn hebo masz już +60 to kup 50'tke i 90'tke i rolki testowe np od 5.6g 6.0g 6.5g 6.9g i do dzieła . Multiwar, z którego roku ?? to ważne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 10:49 
*

Rejestracja: 01 sty 2012, 23:47
Posty: 91
Pojazd:
najlepiej jakbyś wymienił gaźnik na 17,5 i dał filtr stożkowy
A do seri ten wydech nie pasuje ma za duży przepływ silnik nie ma z czego iść to tak jakbyś zatkał dolot a wylot rozwiercił .
Idzie ci na początku bo ssanie jeszcze chodziło dostawał więcej paliwa i był z dołu mocniejszy
przydało by się zwiększyć dysze paliwową ale znowu za dużo to nie zmieni poprawi ale nie zmieni bo za mało powietrza będzie dostawał a raczej mieszanki jako całość . Przepustowość gażnika bodajże 12 mm też ma jakieś granice a wydech max jak na ten sprzęt :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 14:29 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:59
Posty: 167
Pojazd:
Wydech mocny to prawda , ale przy serii ludzie latają i to ładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
No tak, gaźnik 12mm ale kolega "Criss" na seryjnej dyszy 54 leciał więcej niż ja. I to jeszcze zanim kupił multivara. 85 miał spokojnie.
17,5 gaźnik jest w planach, ale nie wiem kiedy dokładnie.




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 13:02 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
Trudny przypadek sprawdź ssanie może cały czas jest włączone i jak się rozgrzeje to nie potrzebuje tyle paliwa i go muli




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:18
Posty: 231
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd: Aprilia RX 160
Jeżeli masz wario Multivar z roki 2011/2012 to możesz je wywalić do kosza ;) Ten wariator został tak pogorszony że on zmniejsza osiągi i nie da się go wyregulować. Zobacz Temat Sopel38




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Taa wiem co Sopel o nich mówił :) Multivar jest nowy, ale z tym, że pogarsza osiągi się nie zgodzę.. Po pierwsze - poprawił przyspieszenie, po drugie - nie ma mowy o dziurze w przyspieszeniu, ciągle trzyma wysokie obroty. Bez Multivara była masakra z mułami :)




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy