Dzisiaj jest 12 paź 2024, 13:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2012, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Siema mam problem a właściwie 2. Pierwszy to taki że po założeniu stożka i dyszy 71 (od kuchenki gazowej) i po wstępnej regulacji gaźnika skuter na letnim silniku rusza z miejsca bardzo żwawo, potem przy 45-50 lekko z obrotów spada i do 60 ma takiego muła a potem od 60 do 80 licznikowego a nawet więcej na prostej drodze jedzie. I teraz nie wiem czy to jest jeszcze wina regulacji gaźnika czy napędu śruba od powietrza jest o 1.75 obrotu odkręcona. A drugim problemem jest to że po około 6-7km jazdy nim nie powiem bo ja o skuter dbam lecz gdy nim jadę to go nie żałuje (odkręcam do końca) zaczyna tracić moc i przy stracie ze świateł wolno rusza oczywiście o swoich siłach ruszy i v-max na prostej waha się od 70 do max 75 a pod górkę zależy jaką nawet do 65 spada. Wczoraj po trasie 12km głównie droga asfaltowa przez las na full i kawałku przez miasto po dojechaniu do domu pokrywa po dotknięciu parzyła. I moje pytanie jest takie czy może przyczyną tego mniejszego v-maxu to że sprężyna robi się miękka i traci swoje właściwości czy po prostu cylek traci moc. Z góry dziękuje za odpowiedzi i gratuluje że komuś te moje wypociny chciało się przeczytać.
Mój setup:
Tecnigas Next-R
Wario WM moto krótka tuleja
Motoforce 4g
Sprężyna +60 Hebo
Sprężynki Niebieskie Hebo
Stożek podróba Airboxa
Dysza 071 ;D


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 13:48 przez Dawidek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 15:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wg mnie to regulacja napędu.
Wydaje mi się, że rolki troszkę cięższe dać (4,5;5g), żeby mniejsze obroty kręcił, bo Next-R to w końcu niskoobrotowy tłumik.
Sprawdź kolor świecy i kompresję.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
lamal, a wiesz jak jest z tymi tulejami bo seria ma 38mm a teraz mam założoną chyba 36.5 i nie wiem jak to wpływa na v-maxa i przyśpieche. Co do kolory świecy i kompresji to jutro postaram się posprawdzać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tyle razy było na forum....


NIE ZAKŁADAMY STOŻKA DO SERII (50CC) !!

- po pierwsze nic nie daje, a nawet zmniejsza osiągi
- po drugie skuter więcej pali


Podsumowanie:

- spalanie wyższe 1,5-2L więcej na 100km
- zmniejszenie osiągów
- częste awarie silnika spowodowane lecącym syfem do cylindra które przepuszcza stożek

+ lepszy dźwięk - i nic więcej poza tym


PS: Zakładaj seryjny filtr i seryjną dyszę wyczyść i wyreguluj gaźnik :wink:

PS2: Regulacja napędu się kłania - proponuję:

- rolki 4,7g
- Centralna HEBO +60% NIEBIESKA
- Sprężynki sprzęgła HEBO NIEBIESKIE
- Nowy pasek (dobre są paski PowerLink cena=jakość)

PS3: Możesz mieć cylinder już padnięty - mojemu dziadkowi Hurrican jedzie 70-72km/h na całkowitej seri - tylko odblokowany po 1000km ( na chwilę obecną ma 11.000tys i dalej jedzie tak samo 70-72km/h) - zależy jak kto jeździ :wink:


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 20:51 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
No to powiem tak co do stożka na serii to wszyscy są przeciwni a ja jestem w miarę zadowolony jak na razie spalanie o dziwo stoi w miejscu okaże się bo mam na kręcone jest 40km od zatankowania a wskazówka pokazuje full więc o spalaniu pogadamy pod koniec tygodnia bo pewnie dobije do pustego baku i zobaczymy ile spalił na 100km. Przyśpieszenie wzrosło v-max powiedzmy że może poszedł w górę o 2-3km/h powstał przez niego muł przy tych 45-55km/h bo na serii filtrze tego nie było. DJPIECZYWO, głównym powodem na to że zdecydowałem się na stożek była seryjna puszka po ucięciu chlapacza i zdjęciu tego błotnika i podniesieniu tyłu do góry i założeniu stożka tył (jak dla mnie) wygląda doskonale i jest bardziej efektywne oraz użyteczne bo błoto nie leci na plecy tylko się zatrzymuje na tym plastiku. Więc podsumowując nie wiem może masz racje może cylek mi się zatrze ale na razie jestem zadowolony z tego stożka. A jak byś nie zauważył w napędzie siedzi już większość tego co wymieniłeś różnicą jest to że rolki są 4g a nie 4.7. Jutro rozkręcę przekładnie i zobaczę w jakim stanie jest pasek i reszta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy