Witam, jestem posiadaczem Vitalki 2T. Skuter jest zupełnie seryjny, jedynie został odblokowany przez dobrego mechanika (dysza i tuleja wariatora jak tłumaczył) i naprawił on też odwieczny problem z rozruchem elektrycznym silnika: układ zębatek rozrusznika z czym autoryzowany dealer Kymco nie mógł sobie poradzić. Ale nie jest to tematem mojego pytania. Skuter na rolkach 8.5 g czyli seryjnych osiąga prędkość ok 70 km/h. Zainspirowany opisami o modernizacji i tuningu skuterów natknąłem się na tzw sportowe moduły zapłonowe. Czy moduł w Kymco Vitality jest blokowany, istnieje możliwość jego odblokowania i czy wymiana na moduł sportowy może poprawić trochę przyśpieszenie oraz prędkość maksymalną ? Nie chciałbym dokonać zupełnie niepotrzebnego wydatku. A jeżeli zakup jest tego wart to jaki moduł zakupić ? Na allegro są np takie moduły:
Link I jeszcze jedno pytanie: czy seryjny tłumik ma jakieś blokady typu zwężka za cylindrem ? Bo ślepej kiszki nie widzę
Z góry dziękuję za pomoc.