Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2012, 22:56 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Witam. Znajomy ma Aprilie Sr. Jest ona z 2000 lub 2001 roku. Ma ona silnik P/G. No i tutaj parę pytań z mojej strony.

Czy w takich silnikach gaźnik był montowany do króćca za pomocą 2 śrubek, które po skręceniu dawały sztywność i szczelność całemu obiegowi? Jeżeli się nie mylę to identyczne rozwiązanie łączenia króćca i gaźnika występuje w silnikach Peugeota np. w modelu Speedfight 2. Takie rozwiązanie napotkałem właśnie w tej Aprilii. Prawdopodobnie jest to normalne mocowanie dla tego typu silników lecz nigdy nie miałem styczności z tymi silnikami, całe życie minarelli więc stąd moje pytania :)

Co może być złożone źle w gaźniku, że gaźnik nie zasysa paliwa - nie działa podciśnienie, a z otworu na filtr powietrza zamiast zasysać powietrza to je wypluwa jakby dmucha tym powietrzem na zewnątrz?

Czy moglibyście pokazać jak wygląda seryjna pompa w silniku P/G LC z tego rocznika?

Apka ta jest mniej więcej z 2000/2001 roku. I czy tam seryjnie szły do wersji LC gaźniki Keihina z ssaniem automatycznym? Taki gaźnik ukazał się dzisiaj moim oczom gdy lepiej się przyjrzałem.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy