Witam. Znajomy ma Aprilie Sr. Jest ona z 2000 lub 2001 roku. Ma ona silnik P/G. No i tutaj parę pytań z mojej strony.
Czy w takich silnikach gaźnik był montowany do króćca za pomocą 2 śrubek, które po skręceniu dawały sztywność i szczelność całemu obiegowi? Jeżeli się nie mylę to identyczne rozwiązanie łączenia króćca i gaźnika występuje w silnikach Peugeota np. w modelu Speedfight 2. Takie rozwiązanie napotkałem właśnie w tej Aprilii. Prawdopodobnie jest to normalne mocowanie dla tego typu silników lecz nigdy nie miałem styczności z tymi silnikami, całe życie minarelli więc stąd moje pytania
Co może być złożone źle w gaźniku, że gaźnik nie zasysa paliwa - nie działa podciśnienie, a z otworu na filtr powietrza zamiast zasysać powietrza to je wypluwa jakby dmucha tym powietrzem na zewnątrz?
Czy moglibyście pokazać jak wygląda seryjna pompa w silniku P/G LC z tego rocznika?
Apka ta jest mniej więcej z 2000/2001 roku. I czy tam seryjnie szły do wersji LC gaźniki Keihina z ssaniem automatycznym? Taki gaźnik ukazał się dzisiaj moim oczom gdy lepiej się przyjrzałem.
Pozdrawiam