Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
ej kurde ludzie weźcie, bo nie moge, ostatnio kumpel mi wyjechał z tekstem, że ja skrzynie psuje w tzrce. No bo słuchajcie :D normalnie to tak, dojeżdżam do zakrętu, na którym nie moge się wyłożyć, to zwalniam zrzucam bieg i rura dalej, ale np. na skrzyżowaniu, to zawsze jak dojeżdżam, to naciskam sprzęgło, hamuje, zrzucam w miejscu na jedynke, i jade dalej, no chyba że mam droge wolną to tylko zwalniam. i podobno przez to że tak w miejscu biegów zrzucać nei mozna, to skrzynie psuje. Weźcie dajcie mi tu opinie ekspertów, jak prawidłowo zachować się z tymi biegami na skrzyżowaniu bo nie wytrzymuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 7:50 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
BziteluTZR, Kolego ja tak samo robię :) I kolega mi powiedział, że mi elegancko skrzynia chodzi. Czasami ja staram się już za nim zatrzymam się to zrzucić kilka biegów, lecz nie zawsze tak jest :).


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 7:51 przez startchips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 8:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Bo tak się nie powinno robić, że zatrzymujesz się w miejscu i zrzucasz po kolei biegi. Skrzynia ta nie posiada synchronizatorów tak więc musisz zrzucać biegi dojeżdżając do skrzyżowania itp. Wbrew pozorom jazda motocyklem nie jest taka łatwa jak się wydaje, nie wystarczy tylko wrzucić bieg, puścić sprzęgło i ruszyć.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 12:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Gdy dojeżdżasz do skrzyżowania to po redukcji biegu przegazuj moto, ponieważ na zamkniętej manecie nie dostaje oleju, przez co cylinder jest gorzej smarowany. Nie hamuj również motoru silnikiem, tzn. redukujesz bieg i puszczasz sprzęgło i tak do zatrzymania, bo również jest gorsze smarowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 12:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
bartexc, bez jajec...
Jakby tak w rzeczywistości było, to 3/4 ludzi już by pozacierała sprzęty ;D
W tym ja :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
bartexc, No przesadzasz :wink: przegazowujesz moto po to, aby wzrosły obroty silnika i zrównały się z prędkością obrotową wałka zdawczego w skrzyni. Dzięki temu nie ma trzasku.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Chwilowo jest gorsze smarowanie, ale wiadome że odrazu nie zatrzesz, ale to trochę przybliża to tego, nieprawdaż? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Ja robie tzw. przegazówki. Jadąc wiem, że zaraz mam skręt to daje lekko tylni hebel. Następnie puszczam gaz, wciskam sprzęgło i na sprzęgle szybko gazu i powrót, w tym czasie też zrzucam bieg. Jak puszcze sprzęgło bieg ładnie wchodzi, nic nie rzęcholi, obroty git (przy przegazówce to do wyczucia). Lub po prostu jadąc prosto chce zwolnić to tak samo. Tzn. zależy jakie obroty, bo jak z 4 chce zrzucić na 3 a obroty są wysokie to nie robię przegazówki tylko tak normalnie.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 15:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
bartexc, na cylindrze masz utworzony film olejowy który przez pewnien czas sie utrzymuje i zapewnia smarowanie silnika




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy