Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2012, 19:04 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
Siemka ostatnio mój cross 110 4t mega kopcił dałem do mechanika kupiłem nowy cyl głowice on to skrecił i wczoraj wieczorem go odebrałem.I wczoraj wiadomo delikatnie jezdziłem sobie ,dzis rano tez powoli i przedchwila jak smigałem to sprawdzałem czy mam moc i tak dałem wiecej niz pół gazu na 2 i nie wyrwał na koło a kiedys bez problemu z półowy gazu szedł ale juz wiecej nie próbowałem.mam jeszcze zawory niewyrególowane powiedział ze jak juz troszeczke go dotre to przyjedzie i je wyrególuje.I moje pytanie czy jak go dobrze dotre i zawory bd wyrególowane to bedzie duzo czy troche lepiej?


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 19:05 przez gruszkowaty, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 14:52
Posty: 139
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Powiem tak jak bedzie dotarty i wszystko wyregulowane to bedzie mocniejszy duzo




_________________

Cytuj:
konrad1115 napisał/a:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy