Dzisiaj jest 21 lip 2025, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2012, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Witam was panowie. Otóż ma te 2 wydechy do wyboru w podobnej cenie. Czytałem o tych wydechach troche i bardziej przekonany jestem za c20. ALe znowu kolega bardziej poleca mi c21 i mówi że jest o niego lepsza. Mowa jest tu o cylindrze hebo manston replica po portingu na mhr team w AC. Proszę o wypowiedzi doświadczonych bo za posty "bierz c20" itp dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:01 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
c21, dlaczego? :) Otóż jest on dokładnie taki sam jak Yasuni r/t, a jak wiesz r/t jest o niebo mocniejszy niż manston replica po porcie :) Jednakże którego byś nie wziął, różnicy w osiągach kolosalnych nie bedzie :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Tak ale co lepsze będzie do jazdy codziennej ? Wydaje mi się że c20 bo ma większy zakres obrotów przy których wpada w rezonans.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:10 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Zakres rezo mają bardzo podobny :) Czego nie weźmiesz i tak bedzie kręcił wysoko, bedzie piekielnie głośny i osiągi bedą conajmniej zadowalające :D

A apropo tego co wyżej napisałeś, ja zostaje przy swoim, C21 :D Jak już w tej samej kasie są to co Ci szkodzi ?:)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
gumis-speed pisze:
Yasuni r/t,
nie ma czegoś takiego jak yasuni R/T, najmocniejszy jasiek to carrera 30 :D ja bym brał C21, dlatego że powstał po C20 i został udoskonalony, nie bez powodu ma numerek większy od C20 :mrgreen: jest do wyższej klasy cylindrów i jest droższy :cool: ale tak myśląc C20 spokojnie Ci wystarczy, te dwa wydechy są genialne ;d więc nie ważne jaki weźmiesz to i tak bd zrywać asfalt pzdr :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
RaczekxD pisze:
gumis-speed pisze:
Yasuni r/t,
nie ma czegoś takiego jak yasuni R/T, najmocniejszy jasiek to carrera 30 :D :mrgreen:



Kolego, mylisz się :) Yasuni r/t to kopia c21 o innej nazwie, 'stworzona' do pracy pod cylkiem stage6 r/t



EDIT : http://www.scooterkingz.pl/wydech-yasun ... age6-rt-70 - Prosze bardzo :)




_________________

Aprilia SX 125 !


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 21:17 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
coś czytałem o tym, ale tak patrząc to jest kopia c21, pod pasowana pod S6 R/T, bo coś ona innego musi mieć ;d zwracam honor :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
RaczekxD pisze:
gumis-speed pisze:
Yasuni r/t,
nie ma czegoś takiego jak yasuni R/T, najmocniejszy jasiek to carrera 30 :D ja bym brał C21, dlatego że powstał po C20 i został udoskonalony, nie bez powodu ma numerek większy od C20 :mrgreen: jest do wyższej klasy cylindrów i jest droższy :cool: ale tak myśląc C20 spokojnie Ci wystarczy, te dwa wydechy są genialne ;d więc nie ważne jaki weźmiesz to i tak bd zrywać asfalt pzdr :mrgreen:


C21 nie jest "udoskonalonym" wydechem tylko jest poprostu skonstruowany inaczej. jak widac,ma dłuzszą komore rezo,co wpływa,jak podają w opisach na wyższą prędkość maksymalną w stosunku do C20,gdzie priorytetem jest przyspieszenie,a więc to dwa rózne modele...

Do autora: myśle,ze powinieneś najpierw oszacować w jakim zakresie obrótów Twój cylinder ma największą moc,a następnie dobierac do niego wydech o podobnych właściwościach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 12:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Jednym słowem chyba się zdecydowałem. Ja robie skuter głównie na przyśpieszenie czyli Yasuni c20 jest dla mnie idealny. Dzięki panowie.

Obroty to będzie coś około 11-12 tys. c20 ma rezonans w 11.800 więc sie zgadza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy