Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:36

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Witam jestem posiadaczem aeroxa z 2003r skuterem jeżdżę do szkoły od roku nie mam z nim żadnych problemów jedynie co to padły mi łożyska na wale a po za tym to duperele typu linka prędkościomierza czy czujnik temperatury. Na wakacje planuje sprzedać obecny sprzęt i za sume powiedzmy 4200 kupić Derbi Sende, Rieju lub yamahe DT choć te ostatnie do tanich nie należą chciałbym się dowiedzieć więcej o tych motorkach, czytałem dużo o tych sprzętach w sieci lecz to nie zaspokoiło mnie. Mam nadzieje że poradzicie i doradzicie mi co wybrać i udzielicie troche informacji o tych motorkach, silnikach ich awaryjności itp. Mam tu troche pytań jakie mnie interesują.

1.A więc czy w ogóle opłaca się sprzedawać Aeroxa i brać coś z tych motorowerów które wymieniłem ?
2. Jak z awaryjnością tych sprzętów ? (zależy mi na wysokiej bezawaryjności ponieważ nie chce mi się co chwile kupować nowych części)
3. Jak z dostępnością części do tych sprzętów gdyby coś się sypło bo z tego co widze to na mielochu nie ma za dużego wyboru.
4. Na co patrzeć przy ewentualnym zakupie jednego z powyższych sprzętów ?
5. Jak z osiągami tych motorków bo z tego co wyczytałem to 85-90 lecz tyle to mój rox wyciąga (licznikowe)
6. Wyczytałem też że Derbi mają silniki Derbi a Rieju Minarelli AM6 czym te silniki się różnią i który jest mniej awaryjny ?

Narazie to tyle jak coś sie przypomni to dopisze.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
1. Tak, nauczysz się/udoskonalisz sobie biegi przed jakimś większym moto.
2. One posiadają silniki AM6/Derbi a te silniki nie są zbyt awaryjne, oczywiście jeśli się
dba.
3. Części to nie problem bo to popularne silniki.
4. Kompresja, stan napędu/sprzęgła, czy nic nie cieknie i czy biegi dobrze wchodzą.