Dzisiaj jest 27 sie 2025, 20:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 18:52 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Siemka.
Czym się różni ten cylinder chłodzony cieczą a powietrzem oprócz temperatury pracy i ceny?
Warto kupić lc i przerobić ac na lc czy po prostu kupić ac?




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
No wiadomo że LC jest lepszy . Większe chłodzenie , LC nie zagrzeje Ci się tak jak AC .
Poza tym skutery LC mają większą moc . Jedynie co to podczas postoju może Ci się zagrzać AC , strasznej różnicy nie ma . Ale Ty chcesz kupić cylinder czy co ?




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
jak do stuntu to zostaw ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:07 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Ja mam silnik ac i chce wstawić streetraca.
Mam do wyboru kupić ac nowy.
Albo lc używkę i części do przeróbki.
Tylko że jak by nie było różnicy w mocy to bym został przy ac




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 12:16
Posty: 143
Pojazd:
Wiesz ile byś musiał się napracować żeby z AC na LC zmienić.
Jak nie jadę 90km/h przez np: 25km to mi się AC nie grzeje.
Jak coś to dziury w przekładni wywiercić i starczy. :wink:

EDIT:Jak bedziesz przerabial na LC to też oszpeci go bo bedziesz gdzieś musiał chłodnice wcisnąć a jak jest AC to nie jest przystosowany do LC (logiczne :lol: )


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 20:11 przez patryk2244, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
No wiesz to ogólnie to żeby przerobić na LC to potrzebne są :
Chłodnica , pompa cieczy, przewody, węże i termometr . Żeby zamontować termometr musisz przewiercić oryginalny czujnik w głowicy .
A przerabiając skuter na lc zyskujemy:
-lepsze chłodzenie silnika
-wzrost mocy
-mniejsze zużycie silnika
-cichsza praca silnika


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 20:15 przez lukas602, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:16 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Dobra ok dzięki.
A jest jakaś różnica w mocy bo na mielochu oba cylindry mają taką samą moc 8km




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Odczuwalne jest to na dłuższych dystansach . AC jak złapie temp. może nie miec takiego kopa jak jest zimny , co innego LC


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 20:18 przez lukas602, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy