Dzisiaj jest 22 lut 2025, 22:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 19:05 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:58
Posty: 113
Pojazd:
Skuter nie jest seryjny ma wymienione;wydech stage 6 pro replica, cylek 70 żeliwny stage6, wariator stage 6 sport pro, pasek dayco. Chciał bym żebyście mi doradzili jakiś dobry cylinder 50ccm i 70ccm najbardziej interesują mnie Airsal i stage6 do 750zl! Czy te cylindry są dobre http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 1588.bhtml, http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 3084.bhtml?

Czy ten wydech jest dobry http://www.shop.mieloch.pl/wydech-leovi ... 8671.bhtml? Czy opłaca się go kupić?


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 19:10 przez YamahaNeos, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jeżeli masz stage6 streetrace(?) to po co Ci inny cylek? Jaki masz gaźnik? I jakiej klasy ten cylek ma być?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 19:57 przez elastyna, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:58
Posty: 113
Pojazd:
Ponieważ jest zatarty. Gaźnik mam standardowy. No oczywiście wysokiej i dobrej klasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
YamahaNeos, jeżeli masz żeliwo to zrób szlif, kup gaźnik 19mm, jakieś sprzęgło i podniesie Ci to osiągi bardziej niż sam cylek poziomu racing, na którym bez wzmacnianego wału i tak długo nie polatasz.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2011, 17:43
Posty: 116
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Korh, zgadzam się z nim pchanie pieniędzy w cylek poziomu racing wiąże się też z zakupem nowego wału wzmocnionego tak aby można było wycisnąć z cylindra cały jego potencjał.




_________________

Wpadnij do mojej Katany:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... c3#1693672


Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 7:43 przez beaavis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 7:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
YamahaNeos, już nawet nie chodzi o sam wał, tylko wydech będzie za słaby do racinga niestety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 15:23 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:58
Posty: 113
Pojazd:
Mam wymienione łożyska na wale wiec to chyba tez coś da? Za ile można ten szlif cylindra zrobić i u kogo się coś takiego robi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 17:24 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Musisz kupić nowy tłok a szlif zrobi ci ktoś z forum lub ktoś z twojego miasta . Zależy jeszcze jaki tłok kupisz .
Jak masz wymienione łożyska wału to wystarczy pod stret raca .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 19:33 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:58
Posty: 113
Pojazd:
stret raca tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 19:37 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak robisz szlif musisz kupić nowy tłok jak polecam tłok vertex bardzo dobre i wytrzymałe tłoki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Szukasz gdzieś u siebie w pobliżu zakładu, który szlifuje cylindry, zamawiasz nadwymiarowy tłok, a później im zanosisz go razem z cylindrem do zakładu. Koszt szlifu od 30zł do 100zł w zależności od zakładu, a tłok około 180zł za vertexa, a 120zł meteor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy