Dzisiaj jest 12 maja 2025, 11:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 13:43 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Witam postanowiłem wymienić pierścienie w mojej Sendzie. I tu nasówa się moje pytanie jak długo trzeba docierać pierścienie aby dopasowały się idealnie prosił bym o instrukcje . Niektórzy mówią ze 50km i od czasu do czasu na 2 sekundy dać całą manetke inni że 500km a inni 1000 !!. Airsal Tech Racing 70cc to dosyć drogi cylinder jak dla mnie i nie chciał bym go spier.... dlatego proszę o pomoc. Napewno nie tylko mi przyda się taki opis. Z góry dziękuję i Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
100km starczy, jeździj na niskich obrotach i czasem odkręcaj ale nie do końca, tak do połowy, góra 3/4 manetki, na 2 sekundy jak to powiedziałeś.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Powód wymiany pierścieni? To nie jest czasem aluminium?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:53 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Pierścienie są chyba z aluminium bo stare bardzo się błyszczą a powód to bardzo słaba kompresja ;/


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:58 przez inano, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 15:48 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Czy ktoś jeszcze może się wypowiedzieć co do tematu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 18:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Chodziło o cylinder czy aluminiowy. Ficu, tak aluminiowy.
inano,dolej mu troszke więcej oleju do baku ,odpal go, daj mu się rozgrzać, pojeździj 10km delikatnie nie wkręcając go na obroty a później już normalnie jeździj




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 19:00 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Aha nie wiedziałem że chodzi o cylinder :). Mówiż że tylko 10 km i potem już mogę dawać pełen gaz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 19:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
inano, grunt by rozgrzać przed jazdą i chociaż przez pierwszy kilometr nie kręcić do końca.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 20:49 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Czyli generalnie chodzi o to żeby rozgrzać silnik i lekko zdżeć pierścienie na niskich obrotach ? i to wszsystko nie musze sie bawić 300 czy 100 km ? wystarczy 10km tak jak mówił poprzednik ?


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 20:51 przez inano, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tak, z reguły aluminiowych cylindrów się wcale nie dociera tylko uważa na temperaturę i właściwe sparowanie, także nie ma najmniejszej potrzeby robienia większej ilości kilometrów bo to mija się z celem.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 18:50 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Ok dzięki wielkie. A kożystając z okazji mam jeszcze 2 pytanka. Oryginalnei miałem 2 pierścienie o różnej gróbości jak je dać bo nei pamiętam jak były gróbszy na góre czy dół oraz jak sprawdzićjakiej firmy ma się wał trzeba go wyciągnąć czy na ramieniu gdzieśpisze Pozdrawiam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 19:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Na korbowodzie pisze :P




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ja czytałem żeby pierścienie były dobrze osadzone trzeba wywrzec na nich odpowiednie ciśnienie. Konkretnie to czytałem na temat takie docierania ale myśle że to ma związek :) Zaraz dam edit z linkiem

EDit
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12245


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 21:00 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
inano, skoro masz dwa różnej grubości pierścienie to na tłoku rowki na pierścienie też masz dwa rodzaje grubości tak więc wystarczy dopasować i po problemie, przeważnie cieńszy jest do góry a grubszy na dole,




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:35 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Włąśnie w tym problem że oba pierścienie pasuje i na dół i na górę dlatego pytam zobaczymy jak przyjdą nowe może poprostu te są już wydarte. Jeśli nie dam gróbszy na dół a cieńszy na góry tak jak powiedziałeś. Co do wału jutro rano sprawdze i dam znać czy znalazłem bo zastanawia mnie czy został on przez poprzedniego właściciela wymeiniony przy wymianie cylindra i gaźnika. hubert514 powiem ci że nie ufam MotoMenowi czy jak mu tam do do tego że od razu na pełnym dawać to przesadził no ale każdy to robi inaczej ja dostosuje się do opinii kolegów z forum ale dzięki za odpowiedz :) Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:51 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
ale czym Cię przekonał ? Przecież jak za mocno nagrzejesz pierścienie to zwyczajnie pękną i dopiero spieprzysz cylinder, bynajmniej mi się tak wydaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 12:36 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
Witam doszła paczka z Mielocha pierścienie są różne tzn. wielkościowo to samo lecz jeden ma powłokę świecącą prawdopodobnie aluminium a drógi jest cały czarny dodatkowo ten błyszczący jest cieńszy a czarny grubszy załóżyć tak jak mówiliście tak ? cieńszy błyszczący do góry a czarny gruby na dół proszę o szybką odpowiedź bo chcę lecieć do garażu :)


EDIT ! Poprawka zaówayłem że czarny pierścień ma nieco mniejszą przerwę meidzy końcami okolo 1 mm mniej niż ten błyszczacy czyli jest jakby dłuższy co wy na to ?


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 13:02 przez inano, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
inano, Na 99% czarny na dół(matowy) a chromowany na góre;)




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 13:24 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:36
Posty: 11
Pojazd:
OK więc tak zrobię dzięki !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 13:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
krzysiek39, 2x
inano, Czarny na dół, chromowany na górę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy