Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 16:15 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
witam, zastanwiam się nad rozcięciem dyfuzoru(tej końcówki co wychodzi z cylindra). Jakie sa takie plusy i jakie minusy ? W którym miejscu mam rozciąć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:19 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Będzie dużo bardziej i głośniej pierdział oraz podniesie osiągi . Nie którzy mówią że po jakimś czasie pierścienie pójdą ale tak tylko słyszałem




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:26 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tak właśnie myślałem, czyli trzeba zacząć działać. tylko nie wiem z której strony rozciąć. Właśnie będę zakładał cały nowy zestaw (cylinder,tłok i reszta) więc powinny wytrzymać, 200km docierania i nie powinno byc źle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:35 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Rozcinaj od strony silnika żeby nie było widać spawów :D




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ja dopiero co rozcinałem. U mnie sytuacja wyglądała tak, że gdy wyciągałem wydech do malowania, usłyszałem że coś turla się wewnątrz dyfuzora. Potem okazało się, że to był katalizator, który się oderwał. Co do różnicy osiągów to jakiegoś przyrostu mocy nie zauważyłem, ale u mnie dyfuzor nie był na swoim miejscu a to ma znaczenie. Po poskładaniu moto pojawił się pewien problem, moto zaczęło szarpać w pewnych sytuacjach. Nie wiem czy ma to związek z usunięciem katalizatora... W najbliższym czasie będę szukał rozwiązania.
Daj fotkę jak ten dyfuzor wygląda, to powiemy ci gdzie ciąć, ale reguła jest taka, żeby było jak najmniej spawania. Ja swój rozciąłem na tym poziomym spawie. Katalizator od razu nie wyszedł, bo musiałem go zgnieść trochę, ale myślę że lepsze to, niż dużo spawania.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:36 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
http://imageshack.us/photo/my-images/191/dsc0036ah.jpg/

w którym miejscu dokładnie naciąć, jak możecie zaznaczcie kreską ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 13:22 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja bym ciął przy tym spawie gdzie jest największa średnica




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Michal125, x2

marlej, tylko zaznacz sobie obydwie połówki w jaki sposób były połączone zeby nie było, że pospawasz go do kupy i wyjdzie troche odwrotnie i już ci nie będzie pasował do motorka




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 22:23 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
rozcięte, teraz tylko się muszę pomęczyć żeby wyciągnąć ten katalizator, jakieś propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 22:29 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
przecinak i młotek :)




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 8:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ja miałem to samo, katalizator miał za dużą średnicę w porównaniu do tej, która wyszła po cięciu. Możesz zrobić tak jak ja. Wstaw dyfuzor w imadło, tylko tak, żeby stał jak najstabilniej, możesz czymś podeprzeć i uważaj ze skręcaniem, żebyś go nie zgniótł. Potem wkładasz jakąś rurę/rurkę, jaką to już sam dobierzesz na miejscu, do dyfuzora i stopniowo zgniatasz katalizator.
Mi to zajęło ok 10min, a dyfuzor ma taki kształt jak miał wcześniej :wink:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 9:20 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
jak głęboko on siedzi w tej rurze ? Pisałeś że mam wziąć rurkę przyłożyć i bić młotkiem ?


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 10:22 przez marlej, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wystarczy użyć mózgu i poradzisz sobie. Takie trudne to jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 15:37 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
bartexc jak masz tak pisać nie pisz w ogóle.

Mam rozciąć ta rurkę w której siedzi katalizator żeby łatwiej było go wyciągnąć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Przecież to jest proste. Zrób tak jak pisze Michal125 lub wkręć śrubę i wyrwij. To jest lekko przyspawane do dyfuzora, żeby nie odpadło :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 17:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
bartexc pisze:
To jest lekko przyspawane do dyfuzora, żeby nie odpadło :roll:
Tak lekko ,że nie którym odpada od wibracji :mrgreen: .




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
wojak, Bo za długo jeżdżą na blokadach :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy