Dzisiaj jest 20 lut 2025, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 17:28 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 20:06
Posty: 15
Pojazd:
Hej! jestem nowy na forum i chciałbym się dowiedzieć czy w kingwayu yaroxie są zablokowane przełożenia? i o co z nimi tak dokładnie chodzi? jak sa zablokowane to jak je odblokowac?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 0:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
cr9aru, Czy są zablokowane przełożenia tego nie wiem, może ktoś inny będzie wiedział, ale to ci na pewno pomoże : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125662&start=0




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 10:24 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 20:37
Posty: 117
Lokalizacja: podlasie
Pojazd:
cr9aru pisze:
f5


na początek możesz przeliczyć ile obrotów dzwonu masz na 1 obrót koła to co nieco rozjaśni czy masz dłuższe czy krótsze przełożenia , rzadko są blokowane przełożenia, bardziej moduł blokuje, blokada na wario i wydech




_________________

motoforce race 70
arreche 21
tecnigas rs II
tec evo racing
Top Racing Evolution NG
war Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 11:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
cr9aru, Nie ma czegoś takiego jak blokowane przełożenia!
Są po prostu krótsze przełożenia tzn. że przypada więcej obrotów dzwonem na jeden obrót kołem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 13:27 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 20:06
Posty: 15
Pojazd:
czyli im dłuższe przełożenie tm mój skuter będzie szybciej jechał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
cr9aru, Teoretycznie tak, ale do dłuższych przełożeń trzeba mieć większą moc skutera.
Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
cr9aru, krótkie przełożenia to tak jakbyś miał w samochodzie tylko pierwszy bieg, a długie to tak jakbyś miał tylko piąty. Oczywiście jest to przesada ale chcę ci zobrazować jak to działa... Trzeba tak dobrać przełożenia żeby jednocześnie skuter miał moc dociągnąć do (powiedzmy) maksymalnych obrotów i żeby szybko jechał, na krótkich przełożeniach skuter szybko się rozpędza ale ma mały v-max, im dłuższe przełożenia tym wolniej się rozpędza ale osiąga wyższe prędkości, poza tym krótsze przełożenia lepiej spisują się pod górkę czy inne obciążenia, na długich możesz po prostu nie podjechać.
Jeżeli twój Yarox to seria to nie ma co się bawić w przełożenia, zdejmij blokady i zaczynaj tuning od tej strony od której się powinno. Przełożenia zmień dopiero wtedy, kiedy po założeniu już dosyć ciężkich rolek skuter będzie osiągał stosunkowo szybko wysokie obroty i stosunkowo małą prędkość - nastąpi to po wymianie cylindra na większą pojemność. Niejednokrotnie słyszałem że ktoś wymienił przełożenia przy serii i skuter jechał wolniej niż wcześniej a jedyne co się zmieniło to stan jego portfela.




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy