Dzisiaj jest 26 sie 2025, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2012, 19:05 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Witam, planuję tuning malaguti f12 i zamierzam kupić cylinder polini evo II. Jest to aluminiowy cylinder o mocy 22km. Pytanie jest takie jeśli do tego cyla zostanę z gaźnikiem 17,5 to nie uszkodzę go? Czy lepiej kupić gąźnik 21 lub 24 i jakie spalanie na tych gaźnikach by było?
Aha i jeśli ktoś ma wał na 12mm do minarelli to proszę pisać :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Do takiego cyla, to tylko gaźnik 24 ;p




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:52 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
17.5mm daje się do seryjnego cylindra . Myślę że go nie uszkodzisz zakładając gaznik 17.5mm . A co to gaznika to tak jak kolega 24 lub nawet większy .
Zakładając taki cylinder spalanie nie powinno cie interesować .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 11:51
Posty: 311
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
od 21 w zwyż




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238747




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 12:34
Posty: 374
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
wiadomo ze spalanie bedzie ogromne bo non stop max obroty.. na polini evo nie idzie jezdzic spokojnie i tu mi na pewno przyznacie racje :P jadą jacyś fanatycy na chinolkach na zlot albo gdzies a ty ich wymijasz mająć gdzies 120 na blacie lub na 1 kole ich mijasz.. to juz jest poprostu zabawa :D a zeby nie bylo spamu to jesli chodzi o gaznik to 24 jest do high endowych cylkow :)




_________________

Zajrzyj do mojej odnowionej ROXANKI ! :3

-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 64#1791564 <-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 16:57
Posty: 138
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
24 sprobuj lub wiekszy




_________________

Keeway Flash
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=262885

czaki pisze:
slimak to jest to na kole nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:12 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Nie bierz się za składanie tego silnika, bo po pytaniach wnioskuje ze kompletnie nie znasz się na tuningu.. Poczytaj poradniki a potem zadawaj pytania..




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zakładasz taki cylinder i pytasz o spalanie ?
Chłopie, zrób sobie zwykłego sporta 70cc..

Gaźnik 24mm.

Tak na boku. Na tym 24mm możesz mieć mniejsze spalanie niż na 17,5mm. Dlaczego ? Ponieważ do 24mm będzie potrzebna mniejsza dysza niż w 17,5, a to ona między innymi odpowiada za spalanie naszego pojazdu.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 6:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
gumis-speed pisze:
Nie bierz się za składanie tego silnika, bo po pytaniach wnioskuje ze kompletnie nie znasz się na tuningu

Akurat teraz setup w skuterze to full sport. Skołuję wał na 12mm, łożyska mam, a cylinder polini evo wylicytowałem za 200zł w idealnym stanie :mrgreen: Aktualnie mam trochę gotówki, więc postaram się o gaźnik 21 lub 24. Potem jakiś stożek i dobry zawór membranowy i powinien mieć dobre osiągi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
A z jakim wydechem będzie latać z tym poolini evo II?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Spalanie , przy źle wyreulowanym pojeździe może Cię wynieść nawet 13l na 100km :)




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:57 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
elastyna pisze:
A z jakim wydechem będzie latać z tym poolini evo II?

Na razie pracowałby z trekiem, a jak nazbieram kasy polini for race III :)
kosmaty69 pisze:
Spalanie , przy źle wyreulowanym pojeździe może Cię wynieść nawet 13l na 100km

Wiem, ale regulacja gaźnika mnie nie przeraża bo mam dysze testowe :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 12:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
karol159620, kupiłeś ten z allegro za 350 zł?:D Jeśli tak to długo nie pojeździsz ;D
Poza tym chcesz jeździć na evo z 17,5mm i trekiem? Powodzenia ;D Odłóż go na półkę i poczekaj aż skompletujesz setup, potem może polatasz z 300 km i nowy tłok ;D


/// edit
Zapomniałem coś od siebie dodać, 24mm to moim zdaniem i tak przymało. 26 to minimum, te pierwsze do racinga się wsadza :P




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 12:04 przez Korh, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 13:11 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Korh, nie kupiłem na aukcji za 200zł. No chyba masz rację, odłożę go na półkę i skompletuję co potrzeba lub po prostu sprzedam go za 250zł, zawsze jakiś zysk :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Wróć do seryjnego skutera, bo nie masz w tych sprawach kompletnego pojęcia.


Nawet PFR3 może być za słaby do tego cylindra.

Koszt złożenia evo, to minimum 6000zł.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 15:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seku145 pisze:
Wróć do seryjnego skutera, bo nie masz w tych sprawach kompletnego pojęcia.

Nie to że nie mam pojęcia tylko, że jak piszesz robienie takiego projektu wymaga dużo pieniędzy. Zapłon, wydech, gaźnik, wał, zawór, i wymiana tłoka co kilka tysięcy km.
Tak jak pisałem sprzedam ten cyl komuś kto ma już tuning co najmniej na poziomie racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 8:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Na twoim miejscukarol159620, zainwestował bym w porządnego Sporta, bądź jeżeli bardzo chcesz to racinga.
Ale wydanie jednorazowo 4-6tyś złotych, to nie koniec.
takich wydatków będzie wiecej




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 10:25 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
kosmaty69 pisze:
Ale wydanie jednorazowo 4-6tyś złotych, to nie koniec.
takich wydatków będzie wiecej

Wiem, duże spalanie i wymiana tłoka co kilkanaście tysięcy km.


kosmaty69 pisze:
Na twoim miejscukarol159620, zainwestował bym w porządnego Sporta, bądź jeżeli bardzo chcesz to racinga.

Właśnie mam złożonego na sporcie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
karol159620,
wymiana tłoków co kilkaset km. :D




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy