Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 04 wrz 2006, 18:40
Posty: 15
Pojazd:
z jakiego modelu skutera piaggio lub gilera bedzie pasował silnik do aprilia sr aby było maksymalnie mało przeróbek i co konkretnie trzeba zakupić z śilnikiem żeby zrobić przekłatke


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
A rama do jakiego silnika przystosowana? Mina/P/G czy Morini?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 9:38 
*

Rejestracja: 04 wrz 2006, 18:40
Posty: 15
Pojazd:
rama jest od sr ditech czuli hyba tam jest silnik morini czy w takim przypadku jest konieczność przeróbki ramy co trzeba przerobić i jakie elementy zkaupic z silnikiem. czy jeśli będzie orginaliny wahacz od silnika pg to będzie trzeba przerabiać rame




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 10:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Jeśli chcesz bez motania się z przeróbkami to kup Morini gaźnik. Swap na inny silnik zawsze niesie za sobą jakieś przeróbki.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 11:00 
*

Rejestracja: 04 wrz 2006, 18:40
Posty: 15
Pojazd:
morini raczej nie bo to słabe silniki są chciałbym to zrobić na silniku p/g elektryke zrobie sobie sam przeróbka ramy mam dosęep do migomatu. raczej interesuje mnie swap na silnik lc tarcza jeżeli ktoś robił taką przekładkę proszę o info jakie części będą potrzebne mam na oku silnik z apki sr faktory tylko zastanawiam się czy brać cały kompletny silnik z osprzentem i elektryka do tego wahacz silnika i tylne koło amortyzator. proszę o wypowiedz osoby które robiły taki swap czy warto i jaki zakres prac jest do wykonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 11:12 
*

Rejestracja: 04 wrz 2006, 18:40
Posty: 15
Pojazd:
morini raczej nie bo to słabe silniki są chciałbym to zrobić na silniku p/g elektryke zrobie sobie sam przeróbka ramy mam dosęep do migomatu. raczej interesuje mnie swap na silnik lc tarcza jeżeli ktoś robił taką przekładkę proszę o info jakie części będą potrzebne mam na oku silnik z apki sr faktory tylko zastanawiam się czy brać cały kompletny silnik z osprzentem i elektryka do tego wahacz silnika i tylne koło amortyzator. proszę o wypowiedz osoby które robiły taki swap czy warto i jaki zakres prac jest do wykonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:43
Posty: 146
Lokalizacja: nakło nad notecią
Pojazd: Quantii.
No to co za problem ? kupujesz silnik p/g lc przerabiasz elektryke,ogarniasz wszystkie mocowania silnik i smigasz na p/g




_________________

Quantii..zipp-quantum-by-xxminekxx-t366587.html wpadnij na komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy