Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2012, 10:03 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Witam. Chce przerobić swoją Hanie na LC. Kupuje na dniach cylek od minareli 'Malossi sport' i chłodnice od speeda. Tylko mam jeden dylemat z chłodzeniem jaką pompę zamontować elektryczną czy kupić zapłon od speeda i poprzerabiać by chłodzenie było jak np. w speedzie. Więcej z tym roboty ;p




_________________

HONDA RACING STYLE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:39 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Mi doradzali kupno pompy wody BOSCH używanej :<

Łatwiej będzie z elektryczną pompą minus do minusa na aku, a plus przez przełącznik i z przełącznika do plusa a aku. Ja tak będe robił :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:56 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
A powiedz droga taka pompa. Jest UP zakupiony cylek Malossi Sport LC :D Jaki jest skok tłoka w roxie a jaki w hondzie ?




_________________

HONDA RACING STYLE


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 15:45 przez Wirels, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:09 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
W hondzie to 41,4mm a w roxie to nie wiem

Poniżej aukcja, ja miałem od nich ją kupić ale znalazłem o 20zł taniej :

http://allegro.pl/pompa-wody-mercedes-1 ... 70173.html

Pompa droga to nie jest, ponieważ nowa BOSCH taka sama jak wyżej 270zł a tu za70zł, ja kupiłem pompę, która miała być niby sprawna, a okazało się, że tak ne jest, dziś udało się ją reanimować wymieniłem szczotki i chodzi jak nówka :twisted:


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 22:12 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 10:14 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Mi już dużo nie brakuje. Najlepiej jakby ktoś mi poddał jaki skok ma rox to już bym dystans pod cylek zrobił ;p




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 10:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Łatwiej będzie postawić cylek pia na bloku hondy, dystans coś koło 5mm trzeba dać. Z pompą od speeda sprawa nie jest taka prosta, po 2 boschowska będzie wydajniejsza, odciążysz wał co też nie będzie bez znaczenia jeśli chodzi o moc silnika ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 11:59 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
mati590 pisze:
Łatwiej będzie postawić cylek pia na bloku hondy, dystans coś koło 5mm trzeba dać
Możesz mi sprecyzować o co Ci chodzi ?:D




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Pia ma z tego co wiem identyczny skok tłoka jak honda, jak jeszcze siedziałem w temacie i miałem kontakt z niemieckimi tunerami to wiem, ze wlasnie do hondy pod LC ładowali cyle pia, na mina hondy nie widziałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 7:36 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Ja już praktycznie to dziś mogę montować cylek LC, właśnie dostałem materiał pod uszczelki 3mm, dziś lub jutro to zrobie, i myśle, że na tygodniu lub za tydzień będzie chłodnica od speeda LC :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 13:35 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Od mina pasuje na szpilki a dystans pod cylek nie problem. Myślę, że nie będzie dużo roboty. Z resztą dla mnie to przyjemność przy niej posiedzieć. No to zobaczysz pierwszą honde na cylku od mina ;p




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 13:52 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Ty też zobaczysz od speedfighta LC :twisted:

Zobacz na mój temat dodałem nowe zdjęcia, dziś rano otrzymałem ten materiał na uszczelki 3mm są nowe zdjęcia, teraz udało mi sie kupić super okazję chłodnicę od speedfighta 2 LC za 55zł z wysyłką za pobraniem priorytet na srode/czwartek będe miał, zaciski kupiłem, jeszcze nie mogę go złożyc ponieważ brakuje mi termostatu :evil: , i za około 14dni będe rozbierał skut do prawie gołej ramy, wszystko idzie powoli, czujnik temperatury to nie problem po co wydawac około 100zł, jak mozna zrobić samemu, ja zrobie to tak: z świecy zapłonowej i termometru tablicowego oraz klej poxipol, świecę rozwalić tak ay został ten metal ( nie wiem jak się to nazywa ), włożyc sondę termometru, ale sonda nie może dotykać cylindra i zakleić, wszystko pokaże jak to zrobić i gotowe :twisted:


Ostatnio zmieniony 14 maja 2012, 13:52 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 16:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Wirels, nie pierwsza xD
W Niemczech koleś miał na Hebo Manston Replica (Minarelli) w Hondzie X8R

A co do skoku to myślę że nawet skoku nie trzeba wyrównywać :D
Bo jeżeli założysz cylinder od minarelli to brakuje trochę mm, ale zauważ że w Minarelli sworzeń jest wyżej mocowany (przynajmniej tak jest na 12mm).

Od piaggio moim zdaniem trudniej jest zrobić niż od minarelli.
Piaggio ma inny rozstaw szpilek,bo patrzyłem z 2 lata temu.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Bodajże Anton12 z scooter-attack.com miał X8R na pia manston revo, C30 etc, zapłon też był dopasowany z jakies innej motorowni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 13:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
mati590, a nie był to swap ??

W PL Sokół miał Honde na LC od Minarelli.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
W PL Sokół miał Honde na LC od Minarelli.
Pisałem z Sokołem na gg to tylko została odpalona na LC. Nie wiem czemu potem nie jeździł nią....


A co do projektu prace idą powoli nadal czekam na cylinder ;/.




_________________

HONDA RACING STYLE


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 20:07 przez Wirels, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Nie, to nie był swap, wszystko postawione na bloku hondy X8R ;) Nawet potem elementy overrange dopasowywał, przestałem śledzić projekt jakieś 3 lata temu, wtedy miał w tej X8R 18ps.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy