Dzisiaj jest 28 sie 2025, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: first run
Post: 15 maja 2012, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 11:51
Posty: 311
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam panowie, akcja jest tego typu że ostatnio odpalałem swojego roxa po generalnym remoncie zostało wymienione :


Cylinder Hebo Manston Replica
Tłok Athena 47,6
Gaźnik TEC PRO PHBG 21
Ssanie ręczne dellorto
Filtr powietrza Polini EVO
Wał korbowy Top racing high tech
Gaz Box Malossi
Kit Vario Stage6 R/T
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Tec CNC R
Łożyska wału SKF C4 Teflon
Świeca Denso racingowa z odważnikami
Fajka Champion racingowa
Pasek Dayco Kevlar
Cięgno ssania 150cm stage6
Adapter linki ssania ręcznego PHBG
Adapter filtra powietrza PHBG
Sprężynki sprzęgła stage6 białe / czerwone
Sprężyna centralna stage6 R/T / Stage hard
Membrany stage6
Wydech DPR c21
Zawór membranowy stage6 NBR
Króciec stage6 OVERSIZE VALVE

i na pocżatku podlewałem waszką świece i tam coś łapał, pomyślałem sobie dobra no to czas go pokopać. Za trzecim kopnięciem załapał, zacząłem regulować gaźnik ustawiłem mniejwięcej tak że na niskich obrotach równo pracował, dodałem gazu raz, drugi, trzeci, odpuściłem manetkę żeby trochę pochodził i nagle zgasł. Od tamtej pory w ogóle nie odpala, nawet jak go podleje. Dodam że z uszczelek nic nie cieknie, gaźnik na 100% podaje paliwo. Tak więc co to może być ?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 19:45 przez rokson, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
brak iskry? :roll: możesz mieć rozdupconą kostke pozycji wału, porozpinane kable itp itd. poprostu sprawdź elektryke tj. zapłon, przewód WN, fajke, cewke, moduł




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:08 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Baker89 pisze:
brak iskry? :roll: możesz mieć rozdupconą kostke pozycji wału, porozpinane kable itp itd. poprostu sprawdź elektryke tj. zapłon, przewód WN, fajke, cewke, moduł


A może po prosto ' zaterty ' ? :D
Zacznij od sprawdzenia kompresji i iskry.




_________________

Aprilia SX 125 !


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 20:09 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 11:51
Posty: 311
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Baker89 pisze:
brak iskry? :roll: możesz mieć rozdupconą kostke pozycji wału, porozpinane kable itp itd. poprostu sprawdź elektryke tj. zapłon, przewód WN, fajke, cewke, moduł


Iskra jest tragicznie mocna jak mnie je*** to 5min pokręcony chodziłem. Wszystko jest po podpinane, sprawdzalem wielokrotnie.

gumis-speed pisze:
Zacznij od sprawdzenia kompresji i iskry.


Nie mam czym niestety sprawdzić kompresji, ale jeśli wcześniej normalnie odpalił to chyba powinna być ?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 20:20 przez rokson, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
jak wyżej ktoś napisał sprawdź cylek, mogło też uszczelniacz wywalić




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:58 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Najprościej ; wykręc świecę, przycisnij palec do tej dziurki i niech ktoś kopnie :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
jak ma kompresje dobrą to sprawdź w ten sposób, że zatkaj tłumik jak odpalisz, i jak nie będzie wchodził na obroty i zgaśni to jest ok, a jak będzie chodził, jakbez zatkania, to kupuj cylek
a i najpierw przegazuj, możesz zatkać tłumik na lekko odkręconej manetce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cytuj:
Od tamtej pory w ogóle nie odpala

Cytuj:
sprawdź w ten sposób, że zatkaj tłumik jak odpalisz


:roll: :/

Ja bym też obstawiał elektrykę...

Sprawdź czy paliwo dochodzi




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 21:09 przez norbert95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 9:26 
*

Rejestracja: 21 cze 2010, 19:56
Posty: 78
Lokalizacja: WgW
Pojazd: aprilia sr/ suzuki katana
a ja obstawiam ze zabespieczenie sworznia było zle wsadzone i kaput:) kompresje kolego sprawdz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy