Dzisiaj jest 28 sie 2025, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
A nie lepiej Ci bd dozbierać i kupić jakąś oryginalną używkę? Wydaje mi sie że to kwestia regulacji gażnika.




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 19:15 przez wiktor5557, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
no tak, ale używke wysyłać, ryzykować kamienie w paczce, i jeszcze sie martwić jak coś będzie źle, a ja chciałbym narazie dyskretnie zmienić cylek na chiński, a na wakacjach pójdzie yasuni c16, cylek jakiś z tych z 2 pierścieniami, jakaś membrana lepsza, łożyska na wał, albo cały wał, polini sc i chyba tyle, może większa tarcza z pzrodu, obrotomież i nowe plastiki to takie tymczasowe, na 500-1500km

a co to może być, bo przy małych prędkościach, czyli jak pcham, po dziurach, to z przekładni mam dźwięk, jakby ktoś plastikiem o plastik walił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
tego nie wiem a koło masz dokręcone?




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 19:28 przez wiktor5557, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
tak, bo nawet opona właśnie zmieniałem i miałem tak dokręcone, że na hluczy stawać musiałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
to nie wiem odkręc dekiel przekładni i popaczaj czy wszystko w porządku




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ok jak będe wymieniał w tyl lub przyszłym tygodniu olej to odkręce, a nie wypadnie nic(jakaś sprężynka czy coś), poradze sobie ze założeniem spowrotem, jak nigdy nie rozbierałem


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 19:38 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
Jak bd odkręcał dekiel to nic Ci nie wypadnie jedynie może zbierak ale to nie problem :D a jak bd chciał odkręcać ten mały dekielek za sprzęgłem to uważaj na takie cieniutkie podkładki.




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 19:41 przez wiktor5557, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
no sprzęgło ściągam i póżniej odkręcam w środku kilka śróbek i wychodzi całe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
tak taki dekielek takie coś :arrow: http://www.czesci-yamaha.pl/cache/image ... 77d9ef.jpg
i wychodzi całe czasem może Ci tryb w nim zostać.




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ok, to dzięki za wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
niema sprawy :mrgreen:




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
pigzip pisze:
właśnie, a czemu nie wytrzyma, może nie wytrzymać, jak będzie cięższy tłok i będzie bicie, to wtedy chyba tak no nie?

waga tłoka nie ma nic do rzeczy. Bicie nie występuje w silniku, jest tylko nie równomierna praca silnika. Po to masz koło zamochowe, żeby praca silnika była równomierna.
wiktor5557 pisze:
nie nie po prostu tłok zostaje tak mocno pchnięty w duł aż moze skrzywić korbe ale najczęściej pada łożysko w korbie

Korbowód nie skrzywi się, nie ma takiej możliwość. Najwyżej pęknie i urwie się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy