Dzisiaj jest 23 sie 2025, 20:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2012, 17:38 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
Witam was wszystkich. Posiadam Benelke 2003 rok i mam problem. A kąkretnie chodzi o to że motor jak by nie ma mocy. Gdy przy starcie daje mu manetkę do końca powoli rusza ale bez problemu mogę go utrzymać w miejscu, jedną nogo bez żadnego wysiłku. Pomocy co mam robić . Co wymienić. Co podejrzewać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
cylinder? jaki przebieg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 19:17 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
Cylinder 50, przebieg 10 tyś. Kompresja bardzo dobra , brak oleju nie dymi. Cylek jest wporządku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
to znaczy, że rozciągneły ci się sprężynki od sprzegła/zapchany hanał wydechowy/regulcja npędu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
kanał wydechowy napewno nie poniewaz 4 miesiące temu wymieniałem wydech na sportowy, sprzęgło i sprężynki mają może przejechane z 50 kilometrów (hebo racing R)

A regulacja napędu o co kąkretnie chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ale mi chodzi przy cylindrze, a nie tłumiku, przeczyść filtr pow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 23:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A dzwon w jakim masz stanie ?




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:00 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
Filtr powietrza jest wporządku bo sprawdzałem. Dzwon natomias jest fioletowo niebieski.



A czy miała by coś do tego wymiana tłumnika na sportowy bo wcześniej miałem seryjke i wymieniłem na leo vince tt .?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
patszo10 pisze:
brak oleju nie dymi.


To to jeszcze chodzi? :lol: :lol: :lol:

/24


Ostatnio zmieniony 19 maja 2012, 9:06 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:36 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Wymieniałeś pasek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:40 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
Tomek SR chodzi i to bardzo dobrze w tamtym roku 90 km?h bez problemu wyciągałem :D


Pasek sprawdzałem i jest chudzy od nowego o ok. 2 mm. Kupiłem nowy ale jak go założyłem to się ślizgał dł. taka sama ale większa ilość żebów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Z tak wytartym paskiem powinien mocno ślizgać ( mam może 0,5 mm grubszy xd ) . Sprawdź czy nie masz rowków na wariatorze , bo u mnie po zmianie wariatora wszystkie muły ustąpiły .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:49 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
SPrawdzałem wariator w tym tygodniu bo wymieniałem na roli 6,0 g i niby rowków nie ma. A czy ma coś do tego dzwon ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
patszo10, Zmieniaj dzwon !!! Bo jeśli masz fioletowo-niebieski dzwon znaczy to , że jest przegrzany i znacznie obniża osiągi :roll:




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Radecki, przeczytałeś to na mielochu w opisie przedmiotu ? Jeśli czegoś nie wiesz to nie pisz a jak jesteś tego pewien to przedstaw jakieś niezbite dowody na to , że coś się stanie z dzwonem .

Przebarwienia dzwonu świadczą tylko o tym ,że się nagrzał , ale metal nie traci swoich właściwości po nagrzaniu do nawet 150 stopni celsjusza . W najgorszym przypadku może się lekko wykrzywić i wtedy jest do wymiany .

Jaką masz sprężynę centralną ?




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 13:17 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 17:27
Posty: 89
Pojazd:
seryjną ma kolor białą a sprężynki czerwone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy