Dzisiaj jest 26 lis 2024, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TEC ECO 17,5
Post: 18 maja 2012, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Siema kupiłem takowy gaźnik i mam pytanie od czego jest ten pierwszy po lewej na tym zdjęciu szary otwór http://www.google.pl/imgres?q=tec+eco+1 ... 2,s:0,i:93 ? Jak go zatkam to motor się wbija na obroty i tą śrubką od biegu jałowego schodzą do jakiś obrotów ale na poziomie 3-4k . Jak nie jest zaślepiona to wtedy schodzi na wolne ale śrubka od jałowego w ogóle nie działa . Co to jest ? Bo nie mogę go wyregulować ..




_________________

Nie ma Lipy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 21:30 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Nie pamiętam już dobrze bo dawno w swojej się nie grzebałem ale jest to przelew paliwa albo do oleju wejście ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 22:31 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
zrób zdjęcie i zaznacz dziurke i wstaw, mam taki sam gaźnik to ci powiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 7:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
spoko, a też tak trudno Ci się reguluje ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 8:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
sorry za PP ale mam fotkę i jeszcze dwa pytania haha . Czy te dwa otwory od chłodzenia gaźnika muszą być zatkane ? oraz czy podciśnienie jak nie mam może być zatkane jak na foto ?
Obrazek




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:00 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
ten co zaznaczyłeś to jest przelew założ wężyk krótki jakiś na niego,
te otwory od chłodzenia muszą być zatkane bo ciągnie lewe powietrze
dozownik masz? czy sam mieszasz olej z paliwem ?
ten co wystaję najbardziej, cienki to jest na olej wejście




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
mam dozownik . Dzięki za info a jak miałem dellorto to nie miałem ich zatkane i było oks . no dobra zatkam i spróbuje THX .




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 16:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
marlej pisze:
ten co zaznaczyłeś to jest przelew założ wężyk krótki jakiś na niego,
te otwory od chłodzenia muszą być zatkane bo ciągnie lewe powietrze
dozownik masz? czy sam mieszasz olej z paliwem ?
ten co wystaję najbardziej, cienki to jest na olej wejście


bzdura kanał gdzie płynie płyn chłodniczy jest odzielony od innych komór gaźnika


tak to bys miał płyn w benzynie non stop




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 17:00 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tak wiem, ale sprawdziłem że jak zatykam palcami to obroty spadają, a jak są odkryte obroty rosną, poza tym leci brud do gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 17:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Mi jak zatkam te dwa i ten odprowadzę to nie idzie wyregulować problem polega na tym że na jedynce wchodzi na obroty a na dwójce się dusi założyłem stary gaźnik chyba go sprzedam bo nie ogarniam. Co może być jeszcze przyczyną tego że nie da się go wyregulować?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 17 sty 2012, 17:58
Posty: 74
Pojazd:
siema :D
moim zdaniem ciągnie gdzieś lewe powietrze i dostaje go za dużo :D
a jeżeli jest dużo powietrza a mniej benzyny to po chwili ci go zdusi... ;)
nie jestem pewien ale chyba tak :d
jak coś źle napisałem to sorry :D
pozdrawiam xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy