Dzisiaj jest 25 lut 2025, 11:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:07 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Pav_, może zarzucisz sobie temat z tym mk3 ? :<


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Tak, będzie temat :) Tylko musze porobic jakies foty a teraz jest lipa bo deszcz leje :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Pav_, bardzo ładne mk3 :wink: sam polowałem na te listwy progowe do siebie :<

coś do zrobienia w nim jest ;>


PS: Tamten koleś jednak nie przyjechał , ale jest dwóch następnych napalonych po całości.Jeden jutro ze śląska przyjeżdża pociągiem po niego. Mówi do mnie " dojadę tym na śląsk? " ja " nawet na dwa śląski " on " no to wszystko wiem , biorę w 100% "

No i narazie jest zarezerwowany :wink:


A ja kurcze mam dylemat, nic na allegro ciekawego nie ma :/

no ale cóż będę szukał :) mam czym jeździć jak się sprzeda , więc lajcik :twisted:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jacek987, no jak byś sprzedał to życzę Ci mk2 o mk1 nie wspominając ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Już mam jedną na oku :) Fakt goły klekot 1.6D :) ale po sprzedaży mk3 zostanie mi ok 1800zł na mody :P alu jest fajne , wiec bym zostawił + gwint. Lampy z tyłu zmienił i chyba modził pod maską :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Jak takie wzięcie na niego to mogłeś cenę podnieść.




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
noo dość tanio jak na us'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
W sumie sobie liczyłem , to sprzedając pakiet US + tunel = 1,5tyś zł , alu 500zł , zawias 300zł , vento front 300zł, audio 300zł = 2900zł :)

Sprzedając pakiet US dostaję seryjne zderzaki , golf front mam , jakieś stalaki mam :) i golfa mógłbym spokojnie za 1200zł wystawić :) i od ręki by poszedł.


Ale , że jestem człowiekiem leniwym to nie chce mi sie z tym bujać i opycham go w całości :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Te 2.0TDI przed 2008 rokiem na serio takie straszne są?

Oglądałem ostatnio bardzo interesującego Golfa, wszystko z nim w porządku, cena dobra, tylko, że 2.0TDI - rok prod. 2005.

Warto się pchać czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
HenieQ, się spytaj co było robione, czy głowica już była zmieniana, czy pompa oleju już była robiona.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 8:18
Posty: 16
Lokalizacja: SC / DW
Pojazd: Audi A6 C6
W sumie w domu mamy A6 2.0 TDI od 2007 roku i żadnych problemów z pompą oleju czy głowicą nie było a auto ma przebieg 200000 km, także to chyba nie reguła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Różnie to bywa. Są i tacy, co kupią 1.9 dCika i bezawaryjnie jeżdżą. W 2.0 TDi sporo zalezy też od rodzaju silnika, jak realizowany jest napęd pompy oleju etc. Po drugie pompa oleju i głowica to nie są jedyne przypadłości tego silnika, pompki to chyba lepiej wozić ze sobą jak przeguby w syrenie. W każdym razie zakup 2.0 tdi PD to ładowanie się na bombę, która w każdej chwili może wybuchnąć. Najnowsze 1.9 tdi 105ps (BXE etc.) też już niestety do pancernych nie nalezą, a problem wałka rozrządu dotyka chyba większości jednostek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Realne 138k przebiegu.
Pompa była robiona, głowica nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 23:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Era TDI skończyła się na mocach 90/110km, reszta to już pożal się Boże. Jak nie wtryski to pompa, jak nie pompa to kolejne gówienko i na okrągło "coś". I to nie są przypadki skręconych aut a realnie ok 200 000- 250 000km.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 10:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590, no, te pompki Siemensa to padaka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Co jest z tym wałkiem rozrządu w 1.9 105km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
czarekcw pisze:
Era TDI skończyła się na mocach 90/110km, reszta to już pożal się Boże. Jak nie wtryski to pompa, jak nie pompa to kolejne gówienko i na okrągło "coś". I to nie są przypadki skręconych aut a realnie ok 200 000- 250 000km.


Zgadzam się w 100%. Ja jakoś zwolennikiem VAGów nie jestem, ale trzeba oddać koncernowi, że ich 1.9 tdi 90/110 ps były najlepszymi silnikami w swojej kategorii, są oszczędne, ponadprzeciętnie trwałe i fajnie znoszą mody. PD miały już swoje bolączki, czy to same pompki, czy też pojedyńcze przypadki padania głowicy, DM etc, zachowały już tylko oszczędność i podatność na mody, najnowsze TDi to już praktycznie nei reprezentują sobą nic. Z resztą teraz kupić dobrego nowego diesla to na prawde trzeba isc albo na kompromisy, albo wychaczyć jakąś "perełkę" wśród tych nowoczesnych plastików.

Co do wałków rozrządu w 1.9 tdi 105ps- zwyczajnie wyrabiają się, 200kkm i po wałkach, co gorsze nie są to pojedyńcze przypadki.

Tak btw moim zdaniem - oprócz samego sposobu konstruowania silników (abstrachuję od tego, ze to głównie wina ekologów i nas, któzy chcemy mieć szybsze a zarazem coraz bardziej oszczedne auta) wiele usterek czysto mechanicznych takich jak np te wałki w 1.9 105ps czy też padające panewki w 1.5 dci 105 etc jest skutkiem wydłużania okresów międzyprzeglądowych. Technologia jeśli chodzi o oleje nie poszła aż tak do przodu, a z jeszcze niedawno wymaganych ~15tkm i roku (z resztą moim zdaniem bardzo rozsądnych) zrobiło się nawet 35tkm i 2 lata. Ja nie miałbym serca dusić mojej fory przez 30tkm na jednym oleju, ale większość laików robi jak zaleca serwis. Szczytem było dla mnie to co usłyszałem od mojego mechanika - w nowym traficu we flocie wymienia się filtr powietrza co 120tkm (!). Strach pomyśleć jak wygląda taki filtr po 120tkm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Ja u siebie zmieniam co 5kkm, olej nie jest taki drogi, żeby na nim oszczędzać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ano właśnie. U mnie w bezynie N/A jest 30tkm/2 lata, auto eksploatuje głównie na trasie, nie robi krótkich odcinków ale i tak zmiana co 15 tkm i to uważam, że jest absolutnym maksimum, gdyby był to silnik doładowany zmieniałbym olej co 10tkm (seryjny ew po programie, w modzonym odpowiednio częściej). Jasna sprawa, ze im częściej tym lepiej, dlatego o ile nie szkoda Ci kasy to na pewno te zmiany co 5tkm Twojej furze wyjdą na dobre ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja co 10 000km wymieniam olej i filtr- po cholere mi częściej :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy