Dzisiaj jest 18 paź 2024, 5:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2012, 15:05 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Mam problem ze skuterem, a mianowicie jak daje gazu i od razu puszczam manetkę to trzyma na obrotach. Jak na nim jadę to więcej niż 20 nie pojedzie i strasznie wolno się rozpędza. Dołączam filmik gdzie nagrałem jak chodzi mój skuter.

http://www.youtube.com/watch?v=CskOh7WD ... ature=plcp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 16:14 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Zmieniłem dyszę w gaźniku z 80 na 85 i teraz jak daje gazu to jeszcze dłużej trzyma na obrotach. Czy to możliwe że dostaje za dużo paliwa i dlatego tak reaguje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 16:27 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
romet747zzz, sprawdź zawory czy są dobrze wyregulowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 17:05 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Obydwa zawory są ustawione na 0,05 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 18:44 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
romet747zzz, to źle. Ustawia się 0,05 ssący i 0,10 wydechowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 19:22 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Aaaa xd
Jutro ustawię prawidłowo i napisze czy chodzi dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 15:49 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
A wiec ustawiłem zawory tak jak:
0.05 ssaci
0.1 wydechowy
ale problem nie zniknął.
Może jakieś inne propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 10:20 
*

Rejestracja: 14 mar 2012, 16:57
Posty: 55
Pojazd:
tez to miałem tylko że w 2T to była zła regulacja gaźnika, jaki masz moduł oryginalny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 12:02 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wyczyść gaźnik porządnie bo może być zapchany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 14:33 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Czyściłem gaźnik, a nawet zmieniłem na inny ale cały czas jest to samo.
Mam odblokowany moduł ale jak zmieniłem na oryginalny to też bez zmian.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:10 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Ehm.
A więc tak.
Trzeba wyregulować gaźnik i robię tak:
- śrubkę od mieszanki wkręcam na maxa
- od obrotów wykręcam na maxa
Zapalam skuter to muszę trzymać manetkę żeby mi nie zgasł. O dziwo jak wkręcam na max od obrotów to też muszę trzymać manetkę.
Poradźcie coś bo ja już nie wiem.
Może to trochę dla was irytujące że ktoś nie umie nawet wyregulować gaźnika ale co poradzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:16 
*

Rejestracja: 18 maja 2012, 14:59
Posty: 8
Pojazd:
Mam cylinder 80cc, a w gaźniku dyszę 85. Może za duża dysza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy