Dzisiaj jest 17 lis 2024, 7:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Następna

Na jaki Kolor Pomalować NRG POWER'a
Black-Green 31%  31%  [ 70 ]
Yellow - Black 44%  44%  [ 99 ]
Violet - Black 24%  24%  [ 54 ]
Liczba głosów : 223
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Apropo, jeśli czas pozwoli się udać na zlot to dodam foty.

PS: jeśli ktoś by chciał wbić do nas to zapraszamy do Krzczonowa ( miejscowości niedaleko Lublina) na 27 Maja o godz. 14:00 zbiórka pod szkołą :twisted: .




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2010, 21:13
Posty: 84
Lokalizacja: Bychawa
Pojazd: Speedfight, CPI SM 50
matiu1234 Ja wbijam. :mrgreen:

Mam 13km do Krzczonowa, moja ciocia jest z Krzczonowa. Pisz na gg do mnie. :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Ok. zapraszam :P




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Elo, wstawiam wam kolejnego Up'a, A mianowicie : ostatnio w nrg zmieniło się to że silnik już od dawna siedzi w ramie, doszły nowe części, odpalany był już i ładnie chodzi. Tymi częściami były :
- Nowy gaźnik Dell'orto 21mm Black Edition
- Uszczelniacz prawy wału RMS
-Uszczelki cylindra
- naklejki od p.Mielocha .
Gaźnik został nie dawno wyregulowany, ale napęd jeszcze nie do końca bo trzeba wsadzić rolki 4,3 g . W międzyczasie znalazł się problem który uniemożliwiał mi normalną jazdę ponieważ nrg kręcił max 9K obr/min a kręcił 12500 obr/min więc od razu zobaczyłem że jest coś nie tak i zacząłem szukać przyczyny tych małych obrotów. Przyczyny były aż 3 a mianowicie: membrana nie zamykała się do końca dlatego nie mogłem wyregulować gaźnika, druga to to że otwór w uszczelce pod flanszę w wydechu był mniejszy o ok. 3mm więc blokowało go troszkę i trzecim była nakrętka na korektorze momentu obrotowego w której obrobił się gwint i nie dociskała dobrze sprzęgła dlatego piaggio nie wkręcało się tak jak powinno. Oczywiście wszystkie te utrudnienia zlikwidowałem oprócz ostatniego ponieważ nie miałem drugiej nakrętki na korektor. Około wtorku powinien być kolejny Up z kilkoma innym pierdołami. Foty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To by było na tyle, czekam na wasze komentarze.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
matiu1234, konkretny gazior ciekawe ile będzie teraz palił xD i jakie osiągi a masz go na ręcznym ssaniu czy auto ? ?




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Jeżu, Myślę że powinienem się w 7,5L zmieścić :mrgreen: Osiągi jeszcze nie sprawdzane ale w jak next paka będzie i założę części to sprawdzę. Ssanie jest ręczne.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 9:30 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Ja nie wiem jak ty to przykręcasz, że wszystko się ukręca :roll: Wymagana jest uszczelka w pg pod flansze? Jeżdżę bez.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 9:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Po prostu już nie wytrzymała nakrętka i się ukręcił gwint na niej, dobrze że korektor jest cały :) A co do uszczelki, to powinna raczej być, no chyba że jeździsz na seryjnym wydechu, to wtedy jej nie potrzebujesz bo ona jest już wmontowana na stałe.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 10:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 13:37
Posty: 50
Lokalizacja: Krzcz
Pojazd:
Hue hue hue reguluj i będziemy śmigać. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 10:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
No już nie wiele mu zostało. Rolki 4,3g i zapier..amy :twisted: Inna sprawa że nie obeszło się bez przestawiania zapłonu pod gaźnik 21mm bo nie dało się jechać.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 10:41 przez matiu1234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
matiu1234, hoho 7,5 to spro ale bez jaj to 70 a nie 600 setka :P




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Jeżu, Nrg na serii palił ok. 4,5 do 5L a na 70ccm racing'u 7,5L to jest już norma. Zobaczymy jak będzie dalej z cenami paliw, z czego co widzę to benzyna ciągle idzie w górę, a ja na hajsie nie śpię niestety. Chociaż chodzi bardzo ostatnio po głowie pomysł z jazdą na wodorze :D Bardzo możliwe że to by jeździło :P .




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
matiu1234, i dlatego ja ja nie zakładam gaziora 17,5 w zwyż i 70 stki bo pali to tyle co 600 a jedzie już ale i tak jak dla mnie za słabo pozdro :wink:




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 19:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jeżu pisze:
dlatego ja ja nie zakładam gaziora 17,5
Co ty pieprzysz koles !? Spalanie na 12 jak i na 17,5mm bedzie dokladnie takie samo po dobrej regulacji, jedynie co sie zmieni to MOC wieksza na 17,5...

Seria p/g pali 3,5 litra, jesli pali 5l to znaczy, ze cos jest nie tak ...

EDIT. Myslicie, ze w nowych runnerach org. dawali 17,5mm dla zabawy ? Nie, po prostu jest to najlepsza opcja.


Ostatnio zmieniony 04 cze 2012, 19:48 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
maciek805 pisze:
Jeżu pisze:
dlatego ja ja nie zakładam gaziora 17,5
Co ty pieprzysz koles !? Spalanie na 12 jak i na 17,5mm bedzie dokladnie takie samo po dobrej regulacji, jedynie co sie zmieni to MOC wieksza na 17,5...

Seria p/g pali 3,5 litra, jesli pali 5l to znaczy, ze cos jest nie tak ...

EDIT. Myslicie, ze w nowych runnerach org. dawali 17,5mm dla zabawy ? Nie, po prostu jest to najlepsza opcja.


Ja też w swoim Nrg miałem gaźnik 17,5mm seryjnie. Osiągi były dobre, ale spalanie też nie małe. Możliwe że nie miałem dobrze wyregulowanego gaźnika, bo palił tak jak pisałem wcześniej ok. 5 L/100Km, ale chodził ładnie.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
A teraz tak jak obiecałem skromny Up , przed chwilą zapukał do mnie p. Kurier i przyniósł mi kilka pierdół, a mianowicie :

-Nakrętka na korektor momentu obrotowego
-Kierunkowskazy Revo Carbon
-Rolki 4,3g MotoForce
- gratis Naklejka od pana M. xD

Teraz będę mógł sprawdzić prawdziwą moc mojego Nrg :twisted: bo brakowało mi tylko tych rzeczy. Rolki 4,8g były deczko za ciężkie więc kupiłem te, myślę że powinno być teraz dużo lepiej bo teraz już na pewno gwint na korektorze będzie mocno trzymał.
Foty :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jutro zakładam i sprawdzam jak będzie, miejmy nadzieję że będzie znów mielił ładnie :twisted: Czekam na wasze komentarze.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 8:23
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź-Wiskitno
Pojazd:
Czekam na filmik z jazdy :D Mam pytanie. Jak przestawiłeś zapłon?




_________________

Stage6 Racing MK2
Yasuni C20
Dell'orto S6 BE 21mm
Stage6 R/T
Polini 2G Evolution
Top Racing Evo NG
Stage6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Również czekam na filmik z jazdy! :D Chcę zobaczyć tego potwora w akcji! :D




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Filmik po wstępnej regulacji nagramy w najbliższym czasie z kumplem, więc ukaże się już niedługo :D

mateuszekk24, Przeszlifowałem mocowanie iskrownika o 0,4mm i przesunąłem go w lewo by przyśpieszyć zapłon ponieważ nrg nie przepalał dobrze mieszanki. Oprócz tego trzeba było rozwiercić lekko dziurkę w karterze w którą wchodzi jeszcze kołek na iskrowniku. W ten sposób umożliwiłem sobie przestawienie zapłonu. Teraz jest już ok.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 7:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Hmmm, ale musiales wiercic i gwintowac,bo przusunales iskrownik i na starych gwintach juz go nie mogles przykrecic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy