Dzisiaj jest 25 lut 2025, 5:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dwie sprawy
Post: 20 maja 2012, 20:10 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 15:03
Posty: 41
Pojazd:
Witam

Mam takie dwie sprawy.

A więc zacznę od wysokich obrotów. Przy starcie ( w dwie osoby) rusza z dużych obrotów (dosyc za duze) . Myślałem że to wina paska problem wystapil po zmianie paska, Polini Race) że luzny (orginalny rozmiar), ale jednak moim zdaniem jest normalnie (pasek wyglada jak nowy). A druga sprawa to chłodzenie przekładni. Słyszałem o wywierceniu dziurek w pokrywie od przekladni. Czy są jeszcze jakieś sposoby na chłodzenie przekładni ? A i jeszcze jak sprawdzałem czy to nie wina paska ( 1 problem). Gdy ściągnąłem pokrywe to zasmierdzialo gumą czy coś w tym rodzaju. Sprzęło bylo gorące i dzwon jak i wariator że omało się nie popażyłem. Czy to normalne ?

Z góry dzięki za propozycje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
W 100% normalne ;)
A co do obrotów to zależy od regulacji i konfiguracji...
Ja też muszę swój wkręcić na obroty żeby ruszył ;)
Możesz wywiercić dziury w pokrywie do chłodzenia..


Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, 20:14 przez Bajsce, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Nowy pasek musi się tak jakby przegryźć z przekładnią itd. więc jeździj ostrożnie przez około 50 km nie szarżuj.
Obroty to tak jak wyżej regulacje gaźnika
Co do dziur w pokrywie to jest z lekka niebezpieczne bo jeżeli wywiercisz te dziury to do tych dziur może wpaść piasek kamyczki i inne ustrojstwo, które może rozwalić bądź zepsuć coś w środku ale jeżeli tak bardzo chcesz to później załóż tam siateczkę wiadomo nie wyłapie drobnych rzeczy ale większe już owszem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 15:03
Posty: 41
Pojazd:
Dzięki za rade :)

Ale może jeszcze ktoś się wypowie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 13:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
to ze wali guma i jest wszystko gorace to norma.. Chlodzenie przy seryjnym peugeocie nie jest potrzebne.. U mnie dopiero od full-sporta 70ccm zaczyna sie przegrzewac przekladnia.. Obroty to sprawa regulacji sprezyna, sprezynkami i rolkami oraz gaznika




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy