Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2012, 9:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 8:41
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mój skuter to aprilia sr 50 r gażnik 2008r mój problem to :
Ostatnio jak jechałem tak dosyć szybko nagle straciła moc i zgasła ale pokopałem z 10min i odpaliła kilka dni póżniej rano jak miałem jechać do szkoły to odpaliłem ją i zaczełem zamykać garaż i nagle zgasła potem już nie odpaliła postała 2 dni odpaliła bez problemu sam nie wiem co może być nie tak może jakieś propozycje??




_________________

Nie mam blokad w skuterze więc wiem co to tuning dzi*ko!!!
Moja apka zobacz:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1411806#1411806


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Pierwsze wydarzenie podchodzi mi pod puchnący tłok... ale pewny nie jestem, bo piszesz że później po chwili zgasała jak wyprowadziłeś ją z garażu.. hm.. trudno stwierdzić. Sprawdź kompresje. Wyczyść gaźnik, bo może zabrudzony...

Napisz więcej szczegółów..




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 8:41
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Prezd chwilą zdjełem i już założyłem cylek powiem tak cylek i tłok mają wyczuwalne rysy na jednej stronie nie wiem czy to moze być tego wina.




_________________

Nie mam blokad w skuterze więc wiem co to tuning dzi*ko!!!
Moja apka zobacz:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1411806#1411806




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 8:41
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Pomoże ktoś??




_________________

Nie mam blokad w skuterze więc wiem co to tuning dzi*ko!!!
Moja apka zobacz:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1411806#1411806




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 21:58 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
no to jak masz wyczuwalne rysy tzn ze zatarta .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 8:41
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Ale moc ma wmiarwą na gps 100 lekko łapie więc sam już nie wiem.




_________________

Nie mam blokad w skuterze więc wiem co to tuning dzi*ko!!!
Moja apka zobacz:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1411806#1411806




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Jeśli jest przytarty to mógł Ci tłok spuchnąć i nie mogłeś zapalić.
A poza tym kompresji nie sprawdza się na oko,na "twardość kopki" i osiągi. Kompresję mierzy się manometrem. Moja SR z kompresją 6,1 bara odpalała zawsze od kopa i jechała 85. Moim zdaniem dla pewności przeczyść jeszcze gaźnik,ale zapewne czeka Cię wymiana cylka/szlif.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Jeśli jest przytarty to mógł Ci tłok spuchnąć i nie mogłeś zapalić.
A poza tym kompresji nie sprawdza się na oko,na "twardość kopki" i osiągi. Kompresję mierzy się manometrem. Moja SR z kompresją 6,1 bara odpalała zawsze od kopa i jechała 85. Moim zdaniem dla pewności przeczyść jeszcze gaźnik,ale zapewne czeka Cię wymiana cylka/szlif.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Jeśli jest przytarty to mógł Ci tłok spuchnąć i nie mogłeś zapalić.
A poza tym kompresji nie sprawdza się na oko,na "twardość kopki" i osiągi. Kompresję mierzy się manometrem. Moja SR z kompresją 6,1 bara odpalała zawsze od kopa i jechała 85. Moim zdaniem dla pewności przeczyść jeszcze gaźnik,ale zapewne czeka Cię wymiana cylka/szlif.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy