Dzisiaj jest 04 sie 2025, 12:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2012, 23:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam mam problem 2 razy mi zgasla aprilia jak by ktos odlaczyl zaplon i tylko yyyyyyy bylo, zatrzymalem sie oczwiscie przestraszony uj juz zatarlem, ale nie, kopka idealnie chodzi i za kopa odpala i nadal jade? oco kaman? zdarzylo mi sie to jak mocniej przycisnalem i teraz nie dawno dalem troszke w piz.. wyminąłem pandziore i raptem bach jak by ktos odłączył zaplon cały silnik zgasł.

swieca ma kolor hmm szary w srodku i suchy czyzby za malo dostaje paliwa? dysza 92 stozek. iglica na 2 ząbku od góry, na ssaniu hmm moze i lepiej idzie. Gaznik 19mm


wiem wiem trzeba docierac ale juz dwa razy mi zlapalo cos czyzby tlok puchnie? temperatura tez ok nawet nie dochodzi do 1 kreski czyli jeszcze lepiej.

czy moze dotrzec i sie nie martwic, bo jak jezdze tak 50-60 to jest ok caly czas nic sie nie dzieje.


oczywiscie setup to 19mm gaznik, cylek streetrace ;p

co myslicie dac iglice wyzej o 1 zabek i zobaczyc?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
ja mam takie same ustawienie jak ty w gaźniku i chodzi dobrze , sprawdź nakrętke na magnecie czy jest dokręcona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dlaczego tak uwazasz?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 14:56 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
nie katuj go za ostro...
miałem identyczną sytuację ale musiałem zmienić niestety cylinder i tłok... :/
jeździj powoli i dbaj o olej i chłodzenie. : D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
Pyle, wyszedłem z opcji ze zmieniłeś wał i napisałeś że chodzi jakby iskry brakowało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie zmieniale walu tylko lozyska, dzisiaj jezdzilem po miescie i bylo ok.

wiec moze nic nie stracone?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:01 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
No kolega wyżej ma racje.. warto sprawdzić cały zapłon.. cewkę zapłonową, świecę, kompresje i może fajke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
fajka ok, swieca nowka, zaplon zostal.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:08 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
No to nie przejmuj się jeśli wszystko zrobiłeś ok... jeździj i testuj. ;d jeśli nadal coś takiego się będzie działo to radze sprawdzić czy wszystko w cylindrze jest ok.. sworzeń i zabezpieczenia, tłok i wgl..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dzisiaj do miasta pojechalem +30 stopni na dworze, a temp 1 kreska tylko, wiec gicior, teraz wystarczy chyba kupic wieksza dysze 100? bo mam teraz 92.

Dalem dzisiaj wiecej paliwa na iglicy o 1 zabek i jak by lepiej chociasz jedno mnie dziwi.

1. Na ssaniu jak jest nagrzany silnik powinnien zgasnac??
-
bo ja daje a on wieksze obroty deczko i nie gasnie, potem puszczam ssanie a on spada z obortow jak by mial zgasnac i zaraz sie podnoszą,

2. tak samo podczas jazdy daje ssanie a on powinnien przerywac a on nie przerywa, wiec wniosek na to ze trzeba dac wiecej paliwa mu.

ząbek jest na 3 od dołu wiec został mi jeszcze 1 ale dysze trzeba wiekszą wiec jaka proponujecie?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:21 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
Na rozgrzanym silniku przy włączonym ssaniu powinien gasnąć.. po prostu go zdusi.. przynajmniej w moim aeroxie tak się dzieje.. może po prostu musisz wyregulować gaźnik.. dysza około 100 powinna być lepsza w gaźniku 19mm.. jeśli zależy Ci na mniejszym spalaniu to spróbuj z dyszą 92 wyregulować gaźnik.. jeśli to nie pomoże to spróbuj ze zmianą dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no wlasnie u mnie nie gasnie czyli moze mieszake wkrecic zeby mniej powietrza? sam nie wiem ;/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:28 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
spróbuj wyregulować gaźnik... nie załamuj się . ;p
w tej temperaturze ssanie raczej się nie przydaje. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no tak ale czemu nie gasnie tu jest pytanie ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:34 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 16:03
Posty: 40
Pojazd:
albo wgl może nie działa. ? linka się zerwała lub ta metalowa końcówka na końcu linki w gaźniku się nie porusza. ;D nie dowiesz się jak nie sprawdzisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
właśnie działa bo jak dam to wieksze oboroty dostaje i jak dam gaz to troszke poprzerywa ale pojedzie, a jak np stoje i dam ssanie to zwiekszą sie obroty tak jak mowilem a potem jak wylacze to masakrycznie obroty spadaja prawie do zera ale pracuje silnik jeszcze.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:42
Posty: 50
Lokalizacja: ZBUCZYN
Pojazd:
mialem to samo i jak dawałem mu w piz.. na prostej to tłok puchł i stawał moto i zaraz normalnie dalej jechalem tylko owiele wolniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:42
Posty: 50
Lokalizacja: ZBUCZYN
Pojazd:
i wychodzilo na to ze za malo paliwa ale jak doszedlem do tego jak go zatarłem.. wiec najlepiej zmien na gaznik 21 i zawiez do kogos niech dobrze wyreguluje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie mozliwe inni jezdza na 17 i jest git.

sluchajcie srubką od mieszanki jak wkrecam czyli w prawo to dostaje wiecej paliwa czy powietrza? tak samo jak odkrecam?

bo sluchajcie, jak odkrecilem tą srubke to on zaczal bardziej przerywac, tzn dam full gaz on trhryh i wuuuuuu mooc, a jak wkrece to tego przerywania mniej jest troszke.

jaki wniosek?

srubka jest praktycznie na maxa wkrecona jakies moze pol albo caly obrót do tyłu dałem.

Iglica na 3 ząbku, dysza 92.

wiec jaki wniosek co robic.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:49 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
kolego Pyle, mam tak samo jak ty tylko na gaźniku 17,5 i też staje i kopka chodzi dorbze i dopala. Mi puchnie tłok na 100%, a Tobie raczej niestety też bo inaczej by nie zgasł. Ja jak dam ssanie to też chodzi i nie gaśnie. Jakie w końcu trzeba dać dysze do 70ccm, niektórzy mają 75 i śmigają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy