Dzisiaj jest 07 paź 2024, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2012, 18:57 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Witam

Mam założony cylinder Stage6 Streetrace (początki docieranie [76 km]) w Keeway Matrix (wszystko seria) i problem polega na tym, że jest bardzo mułowaty na starcie. Co więcej ma wysokie obroty: 40 km/h (obroty 60), a przy 50 km/h (obroty 74) -> manetka prawie na 3/4. Boję się, że prędkość nie będzie zadowalająca :( W końcu to sportowy cylinder więc osiągi powinni być lepsze i odczuwalne od seryjnego. Czy problemem jest wariator, sprężyna, czy może jeszcze coś innego ? Proszę o rady, bo jestem załamany. Jak czytam opinie na temat tego cylindra to moc z kosmosu :)

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
jeżeli do tego cylka dałeś seryjny gazior to nawet nei chce wiedziec jak już wygląda do tego cyla musisz zmienic wydech gazior i porządna regulacja :)




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Gaźnik seria, ale 19 jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Napisze co masz włożone do tego skuterka, wszystkie części, regulacja, dysza itp




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Jeżeli masz serie to co najwyżej 16mm a nie 19. I do 70cc to trzeba dyszę większą dać. A i nie spodziewaj się że po wymianie cylka niewiadomo jak bardzo wzrosną osiągi. Ten cylinder żeby osiągnąć swoją moc musi mieć gaźnik najlepiej 19mm chociaż większy nie zaszkodzi, wydech porządny , wario itp.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 16:54 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Mam seryjny gaźnik mikuni 19mm (mierzyłem i sam nie dowierzałem - myślałem że będzie mniejszy). Nie spodziewam się od razu max mocy, ale w porównaniu z cylindrem seryjnym 50 Keeway Matrix powinienem odczuć różnicę. Przy starcie muł jak byk i do tego przy 50 km/h (przy prawie 3/4 manetki) ma wysokie obroty. Mam jeszcze zamontowany filtr Polini Air Box z dyszą 85 - nie dławi. Czy po wymianie wariatora - chcę kupić Stage6 Sport Pro odczuję w końcu ten efekt cylindra Streetrace ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 17:39 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Jeżeli masz seryjny wydech to nie licz na jakaś lepsza poprawę po zmianie nawet wariatora .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 17:45 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Czytałem komentarze, że inni wsadzali cylek Streetrace do seryjnego Keeway Matrix i moc odczuli, więc coś jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jest nie tak, jeżeli nie wyregulujesz jeszcze napędu. Najlepiej się zabrać za tuning w takiej kolejności:wario,wydech,sprzęgło i dzwon(nie koniecznie),pasek, i w jednym momencie gaźnik, cylinder, łożyska i regulacja




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 9:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wg mnie:
Po pierwsze: WYDECH!!! najlepiej Stage 6 Pro Replica
Po drugie: póki nie masz wydechu to trochę cięższe rolki coby do docierania troszkę mniejsze obroty kręcił.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
cmic pisze:
Czytałem komentarze, że inni wsadzali cylek Streetrace do seryjnego Keeway Matrix i moc odczuli, więc coś jest nie tak.


To z tobą jest coś nie tak!!!

Kupujesz sport cyla do seryjnego wydechu, ty masz nie równo pod kopułom ręce opadają :shock: :?

Jeśli gaźnik masz 19mm to na pewno nie jest seryjny :roll:




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Chyba że mierzył na zewnątrz a nie wewnątrz




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 15:55 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Gaźnik mierzyłem i jest 19mm !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Jak go mierzyłeś ? :lol:




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 18:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
wiesz że więcej dał by Ci sam wydech od cylindra bez potrzebnego osprzętu ? xD

sprzedaj cylinder kup wydech, albo nie sprzedawaj i tez kup wydech ;x, gaźnik i wyreguluj to to jakieś 85 pojedzie




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
No od tyłu zacząłeś jak to wszyscy na górze już zauważyli :D

Też mierzyłem podobnie gaźnik i mam 20mm JUPI a potem się obudziłem i zmierzyłem dokładnie i wyszło 16mm co do cylka poziomu sport za mało ;)

Jak nie kupisz chociaż wydechu i gaźnika to , po pierwsze raczej długo nie pojeździsz (jeżeli w wakacje będzie taka temperatura jak czasami w maju to szybko spuchnie) a po drugie osiągi Cię nie zadowolą ;)




_________________

Longjia swap Rox :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 19:27 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
A powiedzcie mi co z tymi obrotami - czy to są normalne obroty ? Myślałem, że po zmianie cylka przykładowo przy 50 km/h będą mniejsze obroty. Co do ruszania to wydaje mi się, że przy lekko przekręconej manetce powinien ruszać, a on tak jakby miał za ciężko. Może rolki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Kolego nie dziw się że ci dziwnie jeździ, jak wkładasz Streetrace do full seri.
Co do obrotów to dysze daj większą. Na małej może mieć kopa, może ładnie chodzić, ale ci się będzie cholernie grzał. O ile się nie myle to tam jest dysza 57,5, chodziarz niektórzy mają coś koło 48. Rolki się na końcu zmienia jak masz gaźnik wyregulowany. Poza tym, powiedz jak mierzyłeś gaźnik (od strony filtra?). Nie wierze że w serii jest 19. Jakiej on firmy?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 21:58
Posty: 62
Pojazd:
Dysza 85 - nie jechałem więcej niż 50 km/h ale do tej prędkości nie dławi. Filtr mierzyłem od strony króćca i wychodzi równe 19mm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
jest to gaźnik Mikuni?




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy