Dzisiaj jest 23 wrz 2024, 15:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ciężko pali.
Post: 23 maja 2012, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Witam. Posiadam Peugeota Speedfighta AC. Po nocy stania odpala za 1 kopem. Gdy jest ciepły to również za 1. Niestety gdy ostygnie jest problem. Łapie dopiero po kilku kopach. Co może być przyczyną ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 13:41 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 19:52
Posty: 98
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Może świeca? Kup najlepiej nową




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Kupiłem, zmieniałem też na inne i dalej to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 19:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
zawór membranowy sprawdź....czy nie ma szczelin,albo cylek ma kompresje,u mnie tak było :/ :/ :/




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Sprawdź elektrozawór ssania przy gaźniku




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
No kompresja jest niska-wynosi 6 barów. Ale po nocy stania pali za 1 kopem, a gdy ostygnie to jest problem. Ssanie działa dobrze. Zawór sprawdzę. Dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
gigus97, 6 bar to już pod remont podchodzi. Kupuj tłok i oddaj do szlifu z cylindrem. Po szlifie i dobrym dotarciu 9 bar spokojnie będzie i nie będziesz miał tych problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy