Dzisiaj jest 18 lis 2024, 8:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2012, 16:04 
*

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:40
Posty: 52
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Pojazd:
Witam . Skuterek jest seria chciałbym w nim najlepszy tuning pod 50cc .
Zastanawiałem sie nad :
-wydech polini for race 3
-wariator malossi mhr
-sprzegło malossi delta
-dzwon tec cnc


Czy to jest dobre rozwiązanie . nie piszcie tylko zebym 70cc jakąś brał bo nie chce .
Jeśli macie inne propozycje podawajcie . pozdrawiam ; ) . !




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=305006


Zapraszam Aprilka Sr Na MID RACE ! <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 19:32 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 10:12
Posty: 53
Lokalizacja: z ***
Pojazd:
Myślę że inny wydech np yasuni R albo np tecnigas RS II. A tak wgl. co chcesz uzuskać przyspieszenie czy v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
modrzew29, Co ty gadasz ? PFR 3 to jeden z debeściarskich wydechów większość zawodowców na nich jeździ.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Cylinder seria 50ccm :?: :?: to po co taki gaźnik i wydech :shock:
Kup kturegoś z stage6, one miały wybite że niby 49ccm, to tacie powiesz że to 50 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
malan126, Bierz 70ccm, policja i inny i tak tego nie sprawdzą. Na 50ccm będzie mniejsza moc, przy większym wyżyłowaniu cylindra co prowadzi do szybszego zużycia, będzie szybciej się grzał... Ale wybór należy do Ciebie, ale ja stawiałbym na 70ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 21:44 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 16:11
Posty: 93
Pojazd:
A jak koniecznie chcesz 50ccm to jakiś ALU cylek np AIRSAL 50ccm on troszke drogi ale to w koncu ALU ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 14:53 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 10:12
Posty: 53
Lokalizacja: z ***
Pojazd:
MrDawidzior pisze:
modrzew29, Co ty gadasz ? PFR 3 to jeden z debeściarskich wydechów większość zawodowców na nich jeździ.
niby tak ale poco mu taki wydech pod 50ccm? pomyślałeś o tym jak jego 50ccm dostanie po piździe? O.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:17
Posty: 175
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
modrzew29,
Jeżeli Cylek będzie mógł kręcić takie obroty jakie będą potrzebne kominowy, to cylek nie będzie aż tak bardzo męczyć się.
malan126,
Jeżeli chcesz mocną 50 bez zmiany pojemności to ja zaproponuje:
-Garnek :D Stage6 50 Alu/Airsal 50 Sport (Chyba że lubisz naprawdę spore obroty to Tech-Racing)
-Wydech Polini For Race 3/4, Stage6 Pro Replica - Pod Stage6 i Airsala Sport a pod Racinga to Yasuni C16/Stage6 Pro Ewentualnie Roost SP1 (Potwór :D)
-Napęd Możesz robić Full Overrange np. Malossi, Polini, Stage6
- Gaźnik 17,5/19 do Sporta Do Racinga 19/21. Jak masz LC to możesz wybrać te mniejsze :)
I inne duperele :mrgreen:




_________________

NRG <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327430


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 15:08 przez dembica, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 10:12
Posty: 53
Lokalizacja: z ***
Pojazd:
dembica
Jeżeli Cylek będzie mógł kręcić takie obroty jakie będą potrzebne kominowy, to cylek nie będzie aż tak bardzo męczyć się.


Czy ty wiesz co piszesz :?: Po pierwsze ten wydech kręci zbyt wysokie obroty jak na seryją 50ccm a po drugie na cholere ma zakładać tak mocny wydech do serii skoro i tak nie uzyska maxymalnej mocy? :shock:


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 20:20 przez modrzew29, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:26 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
sebek_97, ale weszła ustawa podobno że teraz co roku trzeba iść na jakąś kontrole .I tam biorą na rolki i wszystko .Ale wystarczy blokady założyć xd .Ja bym ci radził brać 70cc albo big-bore a jak się boisz że policja ciebie złapie polecam cylek polini 94cc big evolution engine jak go ładnie podrasujesz to możesz latać xd na nim ciebie nie zgarną chyba że wezmą wsparcie lotnicze xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 12:23 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 10:12
Posty: 53
Lokalizacja: z ***
Pojazd:
koalapl pisze:
sebek_97, ale weszła ustawa podobno że teraz co roku trzeba iść na jakąś kontrole .I tam biorą na rolki i wszystko .Ale wystarczy blokady założyć xd .Ja bym ci radził brać 70cc albo big-bore a jak się boisz że policja ciebie złapie polecam cylek polini 94cc big evolution engine jak go ładnie podrasujesz to możesz latać xd na nim ciebie nie zgarną chyba że wezmą wsparcie lotnicze xD.


Jak założy taki cylinder to w 5tysiach się nie wyrobi żeby kupić cały osprzęt, a po za tym spalanie będzie ogromne. :roll:


Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 12:23 przez modrzew29, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy