Dzisiaj jest 23 wrz 2024, 7:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2012, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
to jest największa czy najmniejsza dawka paliwa??
:D




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Najmniej




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
ok dzięki, bo już mi sie wszystko pomyliło :D




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 19:54 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
luki041, raczej najwięcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 21:43 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Kręcąc w p r a w o (dokręcając śrubę) zwiększa się ilość paliwa (wzbogacanie mieszanki).
Kręcąc w l e w o (odkręcając śrubę) zwiększa się ilość powietrza (zubożanie mieszanki).




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
to w końcu jak jest, bo już sam nie wiem, każdy gada co innego :D
jak to ma jakieś znaczenie to gaźnik gurtner 12 mm :)




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 10 sty 2012, 21:09
Posty: 63
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Pojazd:
Jest tak jak mówi nibiru, :wink:




_________________

Sprzedam Ludixa ! Stan idealny, po małym tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 16:11 
*

Rejestracja: 23 lut 2012, 22:20
Posty: 78
Pojazd:
norbert95,
CZŁOWIEKU ZOBACZ JAK NAPISAŁ NIBRU ! mówisz tak jak nibru a piszesz co innego :D
W prawo kręcisz więcej paliwa w lewo kręcisz więcej powietrza. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 22:38
Posty: 55
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ludzie co wy gadacie za głupoty.
W prawo czyli wkręcasz śrubkę to dostaje więcej paliwa.
Odkrecając śrubkę czyli kręcisz w lewą stronę to dostaje więcej powietrza. Uwierz mi i tego się trzymaj i nie słuchaj innych. Wkręcając śrubke (czyli więcej paliwa) w końcu skuter zejdzie z obrotów czyli zacznie go przylewać i będzie gorzej się wkręcał na obroty. Jak tylko minimalnie zejdzie z obrotów to odkreć ćwierć obrotu w lewo (czyli daj więcej powietrza) i będzie dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 18:28 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
reasumując.

w prawo - mniej powietrza, więcej paliwa
w lewo - więcej powietrza mniej paliwa

i nie pisać tu zadnych głupot.. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
dellgx, norbert95, luki041,
VS.
danjelef, dellgx, nibiru, agresor10,


i kto w końcu ma rację?? :D
nie pomyślałbym, że takie proste pytanie wywoła taki konflikt :D




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 15:55
Posty: 48
Pojazd:
dołączam sie do : dellgx, norbert95, luki041,

:D




_________________

Kingway Hooligan-> Malaguti f10 full tuning-> Speedfight -> Jet Force TUNING
XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 21:40 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Ale się narobiło, jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości niech wkręci śrubę do końca, albo znacznie wykręci-pojeździ, wykręci świecę i sprawdzi jej kolor.

Ja napisałem jak jest u mnie, Zenith+seryjny Gurtner 12mm. Im bardziej skręcona (w prawo) tym bogatsza mieszanka, w drugą stronę odwrotnie. Różna gaźniki mogą mieć różne ustawienia, a pytanie dotyczy gaźnika Gurtnera 12mm.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy