Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2012, 12:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Jak jak w temacie.
Do ilu stopni może się rozgrzać cyl i kolanko i czy ten papier uszczelkowy: >>>KLIK<<< wytrzyma temperaturę, ponieważ chcę z niego wyciąć uszczelki pod wydech.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 12:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
nie wiem jaką temperaturę ale na pewno wytrzyma :) 400stopni to nie ma cylinder :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 12:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Cylinder niedawno patrzyłem, że około 80 stopni, tylko tutaj bardziej o kolanko chodzi.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 12:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
więcej niz 400 nie ma mowy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 13:02 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
W ac przy głowicy może być do 120*C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie wytrzyma ten papier. Sam mialem taka uszczelke i po parui minutach sie przepaliła.
Teraz wycialem z aluminium(uszczelka od samochodu pod głowice) i w miejscach na szpilki w samochodzie wycialem sobie bo akurat otwor byl taki jak u mnie przy cylku :) i elegancko jest nie przepala sie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 12:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Chmm a macie jakieś pomysły jak to uszczelinić, bo pożyczyłem od kolegi wydech ten co mam w podpisie od Roxa, ale one w strasznym stanie, co prawda wgniotki wyciągnąłem ale kolanko przy samym cylindrze było spawane i coś jaby trochę krzywe było i leciutko z przodu odstaje i przedmuch jest. Próbowałem takim uszelniaczem do kominów on do 1200 stopni jest, było dobrze, ale po 3 dniach się wykruszyło i dupa... Próbowałem jeszcze tak: uszczelka płaska, uszczelka okrągła i jeszcze jedna płaska, ale też był przedmuch i głośno chodził.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy