Dzisiaj jest 26 sie 2025, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2012, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:48
Posty: 339
Pojazd:
Mam mały problem ze skuterem, obawiam sie, ze cos moglo stac się z cylindrem, z racji tego ze jutro niedziela nie rozbiore go i nie dowiem się co tak naprawde się stało. Ciekawi mnie to, a sam nie jestem w stanie tego ocenic na oko, wiec pisze do was.
Dzisiajszego dnia zrobiłem sporo km bo az 110. W południe 25* na dworzu, a wiec nawet ciepło. Przejechałem 60 km i wszystko było spoko. Wieczorem gdy się ochłodziło zrobiłem najpierw 35 km, następnie zrobiłem jedno godzinny postój. Kolejne 15 km jechałem raczej spokojnie, przez polowe trasy nie przekraczałem 60 km, pozniej dwa razy mocniej otworzylem gaz i śmiagałem ile tylko się dało. Az do nablizszego zakrętu, posciłem gaz, a skuter o dziwo nie chciał schodzic z obrotów, dopiero po nacisnięciu hamulca i zablokowaniu kola obroty zaczely spadac do momentu gdy posciłem hamulec, obroty stały w miejscu i nie spadały. Wreszcie skręciłem, chciałem przyspieszyc jednak skuter zgasł. Kopałem kilka razy, ale nic. Myslalem, ze byc moze paliwo się skończyło, wiec chcialem zapalic skuter na ssaniu i dojechac do domu, zostało mi niewiele bo okolo 800m, zawsze ze ssanie podjechał jakies 500 i było git. Tym razem było inaczej, nie chciał palic. Zostało mi jedno, pchac maszyne. Pod samym domem, kopnąłem i co ? Zapalił, otworzyłem gaz do konca, chwila zastanowienia przez skuter 2-3s. jakby brakowało mu mocy i tlenu, ledwo co ruszył. Pozniej rakieta poszedł niczym... Kubica w f1.
Co mogło się stac ? Cylinder się przgrzał ? Gaznik sie zabrudził ?
Benzyzny nie sprawdzałem czy jest, bo nie mam swiatłą w garazu, a i już mi się nie chce wychodzic :P Ale mniemam, ze jest jej jeszcze z 2 litry.
Setup: malossi sport 70, dellorto 17.5, tłumik carenzi z belgii, zestaw big valve stage6, stozek malossi, wał tez raczej sportowy (napewno nie seryjny, skuter był sprowadzony z belgii i nie rozpoławiałem go jeszcze i nie wiem co w nim siedzi) - to tyle co do czesci mogących przyczynic się do problemu.


Ostatnio zmieniony 26 maja 2012, 21:21 przez Ryba8, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
a temp sprawdzałeś, chłodnica jaka była?? mógł się zagrzać no i jak ostygł tłok ruszył to tam przycierał w środku i później było dobrze, zobacz czy rano odpali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
a dotykałeś przewodów ? albo chłodnicy jak kolega wyżej ? ciepłe były ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:48
Posty: 339
Pojazd:
Jak dotknąłem do sobie palce odmroziłem. Pewnie, ze byly ciepłe. Zaraz pojde się przejade i zobacze czy bedzie normalnie chodził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy