Dzisiaj jest 01 mar 2025, 6:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2012, 17:28 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Siema. Ostatnio w stalkerze zaczęło mi coś trzeszczeć w przekładni. Słychać to najbardziej, jak się odkręci manetkę, albo puści. Ostatnio zrobiło się to głośniejsze. Czasami słychać też taki świst, jak się jedzie i przekręci manetką. Luzy na wale są bardzo malutkie. Prawie w ogóle ich nie czuć.


Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 17:29 przez matiw11, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
u mnie też tak było, dałem troche cięższe rolki to przestało, ale nie wiem czy to rozwiązanie, czy tylko zmniejszenie obrotów ;p możesz zobaczyć jeszcze czy w płynie w przekładnie nie ma opiłków jakiś, jak są to może przekładnie się już zsypie;p




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 12:52 
*

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:49
Posty: 41
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Czy to tak wygląda?
http://imageshack.us/clip/my-videos/829/9cm.mp4/ zostały mi trzy sprawy,dzwon sprzęgla który ma też łożysko jak dobrze pamiętam,przekladnia i wałek,który idzie od przekładni do tylnego kola.Innych pomysłów już nie mam przynajmniej jesli chodzi o moją sprawe,ale objawy wydają mi się być podobne jak u Ciebie. Przy dodawaniu gazu i na nierównosciach słychać to bardzo wyraźnie.




_________________

Pierwszy motorek - kompletnie zielony :)


Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 12:58 przez grzesjez, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 13:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
W silnikach P/G najwieksza wadą jest właśnie psujące sie łozysko od wałka sprzegła. Moi kumple w gilerach tak mają , kumpela w sr na p/g też tak ma i ja w moim silniku " miałem " . Wystarczyło wymienić to łozysko w pokrywie przekładni .

Jeśli to nie pomoże to na przełożeniach znajdują sie dwa łozyska : łozysko osi koła i wałka sprzegła w pokrywce . ;)




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 17:35
Posty: 70
Pojazd:
Link z filmem:
http://youtu.be/wC_3ZA1rZwk


Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 17:09 przez matiw11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 18:53 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Sprawdź bendiks




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy