Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2009, 9:51 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
Po pierwsze chciałbym sie przywitać ponieważ jestem nowym userem.

Sprawa wygląda tak mam 550zł na tuning mojego kymco super 8 50-ki 4t jestem zupełnie zielony w tych sprawach skuter mam odblokowany mimo to leci mi tylko 62, moglibyscie mi polecić jakieś części które poprawiły by mi osiągi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 10:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Odblokuj go do końca .. bo odblokowana s8 leci 70km/h i ciut więcej . Później wstawi wario malossi 2000 i nic innego raczej nie masz co tuningować .. w końcu to 4T i to jest sprzęt mało podatny na tuning




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 10:41 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
jak to odblokować do końca? za odblokowanie zapłaciłem servisowi 200 zł i on nie jest odblokowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 10:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
No najwyraźniej nie jeżeli nie jedzie przynajmniej te 70 km/h jedź do nich i złóż zażalenie że usługa nie została wykonana poprawnie i takie tam . Ogólnie ja nie wiem kto w dzisiejszych czasach płaci 200 zł za odblokowanie .. jak mi zawołali 250 zł za odblokowanie to zakasałem rękawy i sam to zrobiłem :)




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 11:01 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
tyle ze moj s8 jest na gwarancjii i jakbym sam to zrobil stracil bym ja. Hmm na warioo pierscien jest zdjety wiec nie ma w gazniku nie ma zadnej śrubki na module odciete 2 fioletowe kabelki no i to chyba wszystko?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 11:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
renos22 pisze:
tyle ze moj s8 jest na gwarancjii i jakbym sam to zrobil stracil bym ja. Hmm na warioo pierscien jest zdjety wiec nie ma w gazniku nie ma zadnej śrubki na module odciete 2 fioletowe kabelki no i to chyba wszystko?


Jak to nie masz żadnej śrubki w gaźniku ( chodzi tobie o dysze ) oO ? przecież kymco to nie chinol --.-- i tutaj takich blokad się nie stosuje ... Od razu mówię tobie żebyś połączył może te 2 kabelki bo one mogą być najwyraźniej przyczyną kiepskiego v/maxu chodź mogę się mylić .. Bynajmniej w kymco nic nie ucinasz tylko wymieniasz moduł na odblokowany .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 11:21 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
nie o dysze tylko o srubke pod pokrywką O.O wymienia sie moduł? tyle ze znajdz na www moduł do s8 to jest zajebiaszczo trudne ale wlasnie te kabelki mi wyjeli ;/ ze skutera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 12:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Z tego co mi wiadomo w kymco żadnej owej śrubki nie ma ;] . Jeżeli chodzi o moduł to powinien pasować od chińskich 4T tylko musisz się upewnić jakie masz wejścia (1/2 pinowe i czy masz jedno czy dwój dzielne wejście ) . Ja raczej z elektroniki w skuterze nie jestem za dobry i zostawiam pozostałym twoją sprawę .. Ale według mnie na pewno nie masz w 100% odblokowanego skutera .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2009, 17:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
leonid pakas, Ma racje w kymco w 4t trzeba moduł wymienić a nie żadne kabelki ucinać to nie chińczyk :P i jeszcze w gaźniku podobno jest mniejsza dysza.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 12:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
renos22, wymienie ci wszystkie blokady z s8
1.Trzeba ztoczyć u tokarza pierścień z ośki wariatora albo kupić nową tulejkę bez pierścienia
2.Kupić większą dysze główną i wymienić (w chińczykach było, że trzeba śrubkę wykręcić z gaźnika pod deklem takim, a Kymco tego nie ma)
3.Nie da się samemu odblokować modułu w Kymco 4T tak jak napisałeś musisz kupić odblokowany moduł
I po tych zabiegach powinien lecieć 70 z groszem :mrgreen:
A jeśli chodzi o tuning mechaniczny i masz 550zł to kup wałek rozrzadu on da Ci sporo
http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... c649f6adc3
A własnie idzie fajnie 4T stuningować a nie tak jak wy twierdzicie że się nie da, kupić większy cylinder 90ccm wraz z głowicą, wałek pare dupereli i fajnie śmiga




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...


Ostatnio zmieniony 26 lip 2009, 12:09 przez Krystiano, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 12:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
No to jednak jest prawda że przy 90cm3 zaczyna coś się dziać bo znajomy z klubu ma poster z takim cylkiem i lekko zawala według gps'u 85km/h i nawet może więcej ale strach mu nie pozwala takim kioskiem ^^ .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 12:31 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
Krystiano pisze:
renos22, wymienie ci wszystkie blokady z s8
1.Trzeba ztoczyć u tokarza pierścień z ośki wariatora albo kupić nową tulejkę bez pierścienia
2.Kupić większą dysze główną i wymienić (w chińczykach było, że trzeba śrubkę wykręcić z gaźnika pod deklem takim, a Kymco tego nie ma)
3.Nie da się samemu odblokować modułu w Kymco 4T tak jak napisałeś musisz kupić odblokowany moduł
I po tych zabiegach powinien lecieć 70 z groszem :mrgreen:
A jeśli chodzi o tuning mechaniczny i masz 550zł to kup wałek rozrzadu on da Ci sporo
http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... c649f6adc3
A własnie idzie fajnie 4T stuningować a nie tak jak wy twierdzicie że się nie da, kupić większy cylinder 90ccm wraz z głowicą, wałek pare dupereli i fajnie śmiga



Co do modułu to powiem tak inni posiadacze s8 odcinali tylko kabelki i grzał im te 70...
pozatym szukałem już takiego modułu na ebayu na allegro w mielochu skuter doktor nigdzie nie takiego nie ma " odblokowanego do s8" są do 4t lecz mają inne wejścia.
Ah i jeszcze jedno na stopce obroty kręci do końca mało silnik z ramy nie wyskoczy ;)

zamówiłem warrio Malossi [Multivar 2000] no i zobaczymy jak to będzie.

Dzisiaj właśnie rozkręciłem przekładnie i zobaczyłem kwadratowe rolki czy to ma jakiś wpływ na osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 13:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ma i to spory jak są już kwardatowe to możesz wymienić. A co do modułu to możesz mieć racje ja mówiłem na podstawie Agility ten sam silinik co w s8 widocznie inne wpiecia są miedzy tymi dwoma sqt.
renos22 pisze:
Ah i jeszcze jedno na stopce obroty kręci do końca mało silnik z ramy nie wyskoczy ;)
wynika z tego że moduł jest już odblokowany, kupuj te wario zdaj relacje ile wyciąga. :mrgreen:
Ps. zmieniałes dysze na większą?




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...


Ostatnio zmieniony 26 lip 2009, 13:12 przez Krystiano, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 13:40 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
Krystiano pisze:
Ps. zmieniałes dysze na większą?


NIe nic nie zmieniałem. A czy to ma jakiś wpływ na osiągi ahh i jeszcze jedno pytanko co do zwężki w filtrze powietrza czy jak ją wyjme i wsadzę wiekszą dysze to da to coś bo z tego co się orientuje są podzielone zdania na ten temat ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 14:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wsadzaj większą dysze i wywal zwężkę zapomniałem o niej na amen na bank coś da. Pamiętaj żeby dobrze gaźnik wyregulować jak zrobisz to co wyżej napisałem :mrgreen:
Ja jak wymieniłem dysze na większą w Agilitce to troche lepiej się zawijała.




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 14:51 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
najpierw wsadze warioo i wtedy zobacze czy coś to da potem zabiore się za zwężke ahh mam wielką prośbe czy ktoś mógłby mi tu podrzucić jakieś linki do instrukji zmiany dyszy? nigdy tego nie robiłem i nie chce czegoś zjee... ;DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Jak masz taki sam gaźnik jak kymco vitality to odkrecasz go od krućca (chyba klucz 10) następnie bierzesz śrubokręt ( chyba płaski ale już nie pamietam) i odkręcasz kmore pływakową (czyli na dole gaźnika), ściągasz tą pokrywkę i tam masz dwie dysze, jedną mniejszą a drugą wiekszą. Wykrecasz tą większą dyszę (śrubokręt płaski). Potem wkręcasz dyszę, tą którą chcesz wsadzić i wszystko skręcasz. Oczywiście pilnujesz żeby nie dostały sie tam jakieś śmieci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 15:14 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
potrzebował bym fot bo opierając sie na tekście raczej tego nie zrobie heh nigdy nie rozbierałem gaźnika tzn odkręcałem kiedyś pokrywkę żeby zobaczyć czy nie mam tam żadnej blokady ale była tylko sprężynka ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 11:45 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:46
Posty: 109
Pojazd:
a czy opłaca się wrzucać w te kymco jakis sportowy tłumik? to 4-suw jest ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 12:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
W 4t po za dźwiękiem tłumik nic innego nie daje ;) mógł byś nawet jeździć na rurce ze wspawaną komorą rezonacyjną czy jakoś tak




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy