Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:04

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Po pierwsze chciałbym sie przywitać ponieważ jestem nowym userem.

Sprawa wygląda tak mam 550zł na tuning mojego kymco super 8 50-ki 4t jestem zupełnie zielony w tych sprawach skuter mam odblokowany mimo to leci mi tylko 62, moglibyscie mi polecić jakieś części które poprawiły by mi osiągi?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd:
Odblokuj go do końca .. bo odblokowana s8 leci 70km/h i ciut więcej . Później wstawi wario malossi 2000 i nic innego raczej nie masz co tuningować .. w końcu to 4T i to jest sprzęt mało podatny na tuning

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!

Tytuł:
*

Pojazd:
jak to odblokować do końca? za odblokowanie zapłaciłem servisowi 200 zł i on nie jest odblokowany?

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd:
No najwyraźniej nie jeżeli nie jedzie przynajmniej te 70 km/h jedź do nich i złóż zażalenie że usługa nie została wykonana poprawnie i takie tam . Ogólnie ja nie wiem kto w dzisiejszych czasach płaci 200 zł za odblokowanie .. jak mi zawołali 250 zł za odblokowanie to zakasałem rękawy i sam to zrobiłem :)

www.skuter.org!

Tytuł:
*

Pojazd:
tyle ze moj s8 jest na gwarancjii i jakbym sam to zrobil stracil bym ja. Hmm na warioo pierscien jest zdjety wiec nie ma w gazniku nie ma zadnej śrubki na module odciete 2 fioletowe kabelki no i to chyba wszystko?

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd:
renos22 pisze:
tyle ze moj s8 jest na gwarancjii i jakbym sam to zrobil stracil bym ja. Hmm na warioo pierscien jest zdjety wiec nie ma w gazniku nie ma zadnej śrubki na module odciete 2 fioletowe kabelki no i to chyba wszystko?