Dzisiaj jest 01 gru 2024, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2012, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Mam problem z moim rieju rr 50 , link do setupu w opisie.
Na 1ce , 2ce czy 3ce wkreca sie fajnie , do max obrotów , ale przy okolo 7k obrotów ma muła i trzeba chwilke popiłować zeby sie wkrecil dalej.Natomiast juz na wyzszych biegach wcalnie nie da rady tak wysoko wkrecic go. Dlaczego może sie tak dziać? Mam tylko pewną uwagę , straszny mam syf wokoło całego cylindra przy wyjsciu wydechowym, czasem az kapnie cala mieszanka co powinna wylatywac przez wydech a leci przy cylindrze , rieju chodzi głośno , i mysle ze może nie mieć uszczelki wydechowej przy cylindrze , czy to mogłoby powodować takie objawy ? Ze np nie wchodzi w rezonans na wyzszych biegach ? I na niskich ma muła przy ok 7k obrotów ? Prosze o jakies sensowne wytlumaczenie , dlaczego tak sie dzieje no i czy mozliwe ze przez to chyba nie ma uszczelki wydechu na cylindrze.
Na luzie wkreca sie normalnie , ale jak juz przyjdzie co do jazdy to jest jak opisuje.
Z góry bardzo dziękuje , pozdrawiam!




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 20:49 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
regulacja gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Z tego co wiem to ten gaznik regulacji nie ma , dokladnie chodzi o dellorto SHA 1412
Poza tym to na luzie sie wkreca ladnie na 1,ce tez na 2jce tez na 3jce powiedzmy ze tez ok , a potem to juz mu cieko idzie, cylinderek jest w stanie ok napewno bo da sie mu ssanie po ostygnieciu i pali od kopa(kompresja ok) , wiec mysle ze to mozliwosc braku uszczelki i spaliny uciekaja , tymbardziej ze kapie mi z tamtad ta ''przepalona mieszanka'' , wiec uwazam ze nie ma rezonansu na tych wyzszych biegach , a na niskich jest ale to musi sie juz wysoko w krecic i dostaje kopa. Istnieje taka mozliwosc ? Tymbardziej ze tam gdzie wchodzi wydech do cylindra jest caly osmalony syfem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Gaźnik ten jedynie ma regulacje po przez zmiane dyszy głównej ale jak Ci kręci na luzie dobrze to przy gaźniku nic nie dłub. Dziura w obrotach przy nim to normalne też ją mam u siebie. Jak nie ma mocy na wysokich biegach to przełożenie masz zbyt długie. I co najważniejsze uszczelnij dobrze wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
i tak właśnie zrobie , bo wydech nieszczelny na 100% , przelozenia chyba wlasnie sa krotkie bo sie zbiera bardzo szybko :D:D nie wiesz moze jaka powinna być uszczelka pod airsala 70ccm ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Wypalilo mi ten gumowy oring(czyli uszczeleczke w cylinder co wchodzi) , jakie on ma normalnie wymiary ? Chodzi mi konkretnie jakie wymiary zeby dokupic sobie taki oring , albo gdzie mozna kupic taka uszczelke ? Pozdrawiam dejwid333




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ta uszczelka nic nie daje... Miałem u siebie i pluło olejem. Najlepiej uszczelnij silikonem wysokotemperaturowym i będzie trzymać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Właśnie tak mam uszczelnione silikonem i problemy wsumie zniknely :PP takze dzieki za odp.pozdrawiam!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie:
jaka najlepsza bylaby konfiguracja zeby dobrze dosyc jezdzil (przyspieszenie) ale i zeby mial dobrego vmaxa ? Bo teraz mam zebatke 50 z tylu i nwm ile z przodu , i jest tak o sobie i ma mula lekkiego jak sie wkreca to jest moment ze nie chce sie wkrecic , ale idzie dalej i leci.
Jakie bylyby optymalne ustawienie tych zebatek ? No i zeby te 100 polecial. Bo teraz na 6tce juz nie ciagnie wiec nie leci szybciej a moja zebatka wskazuje na to ze powinien. Wkocu z tylu mala z przodu duza i powinno byc na vmaxa ustawione.Wiec jak to jest ? No i czy gaznik 14 mm nie hamuje tego silnika/cylindra? bo na luzie sie wkreca ale podczas jazdy jest nieco inaczej , tak jakby mu moze braklo paliwa ?Istnieje taka mozliwosc ? Przyjdzie mi linka to dokladnie powiem ile jade przy takim zestawie jak mam teraz , ale wydaje mi sie ze nie wiecej jak 80-90. Ile powinien leciec taki airsal 70?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dejwid333, Z tyłu masz dobra zębatkę, policz ile z przodu i napisz. Jak na 6 nie ciągnie to albo kompresja albo za duża zębatka z przodu. Z przodu max ok. 13-14 zębów, żeby dawał rade. Mimo, że gaźnik trochę za mały to moc nadal będzie miał i na obroty też będzie wchodził, tylko mniejszego "kopa mocy dostanie". Ten gaźnik ogranicza tylko potencjał tego cylindra. Pod ten cylinder to co najmniej gaźnik 19mm, możesz też 21 dać, wtedy to odczujesz moc cylindra. Sprawdź jeszcze jaką dyszę masz. V-max to zależy od zębatek, gaźnika i wydechu, ale 100 spokojnie osiągniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Czyli jakbym wsadzil sobie gazniczek 21mm , naraku , czerwony , czy dellorto to by mial tylko wiecej mocy ale vmax sie nie zmienia ? Zobacze ile mam tych zebatek w poniedzialek ale wydaje mi sie ze niewiele ;d Ma sile idsc na 6 teraz po uszczelnieniu wydechu , ale rozpedza sie wolno , no czyli ma przelozenie na vmax , tylko ze czemu na takim cylindrze vmax to powiedzmy te 90 ? aa i wydaje mi sie ze wydech nie jest seryjny... a raczej napewno nie jest bo normalnie odkrecana koncoweczka , i sklada sie z dwoch czesci , i wlg nie jest przykrecany jak seria wiec wydaje mi sie ze jakis inny. Wiem tyle ze ciagnie z wysokich obrotów. Wiec wymienic naped to nic nie da skoro jest teraz ustawiony na vmax ? wiec co mozna zrobic ? Kurde wydaje mi sie ze seryjna senda leci te 90 a ja mam cylinder 70 i nie bylby wcale szybszy ? o co chodzi ? :) POZDRAWIAM !
ps. przepraszam ze jestem az taki zielony w tym temacie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dejwid333, Źle mnie zrozumiałeś :) Moc się zwiększy, przyspieszenie, a także v-max. Gaźnik jak zmienisz to tą 100 spokojnie poleci. Najlepiej weź Dellorto, bo z innymi bywają problemy. Od jakich obrotów ma tego kopa mocy? Końcówka nadaje tylko dźwięku, ważny jest dyfuzor (ten banan). Pisze coś na nim?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No czylio bede musial zakupic delloro 19/21 ? :D :D A moze w tym zmienic dysze na wieksza to powinno byc lepiej ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Lepiej kup gaźnik, dysza niewiele da. Oczywiście kupując gaźnik, to do niego też większą dyszę, bo inaczej będzie dławił :) Rozmiar myślę, że lepiej 21mm. Jak w membranie masz taki plastik co poniżej to też go wywal.
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... x=95&ty=54




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Dobra a zeby spawdzic te membrane to normalnie musze spuszczac wode z chlodnicy no nie ? i jak te blokade sciagnac ? normalnie ona jest polozona tylko tak czy sie wycina czy co?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Nie musisz spuszczać wody czy tam płynu. Ta blokada jest wciśnięta i wyciągniesz ją śrubokrętem albo wbijesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
no to jak sie odkreca krociec a do krocca mam podlaczone węże chyba do chlodzenia czy cos ;d to nie bedzie sie lało ? Czy tam poprostu nie ma dojscia woda ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dejwid333, To jest ogrzewanie gaźnika. Jak odepniesz to popłynie płyn. Możesz spuścić płyn, lub odpiąć wężyk i szybko go zatkać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No to wlasnie tak myslalem zeby odkrecic krociec i zobaczyc te membranki to musze spuscic wode ;d spoko wezme sie za to jutro albo jeszcze dzis ;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy