Dzisiaj jest 22 lis 2024, 15:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2012, 9:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Witam, od pewnego czasu mam problem z regulacją gaźników. Miałem już dla :
-Pierwszy to hiszpańska podróbka dell'roto 21mm firmy Vicma
- a drugi który aktualnie jest czyli Stage6 dell'orto 21mm Black Edition.
I teraz tak, nie łapie w żadnym miejscu z silnika lewego powietrza . Gaźnika nie można za chiny ludowe wyregulować ani "książkowo" ani "zwyczajnie". Próbowałem już na różnych dyszach a dokładnie : 92,80 i 75. Teraz jest wsadzona dysza 75 i chodzi można powiedzieć na niej najlepiej lecz na początku bardzo przymula go. Jak się od razu przekręci manetkę to tak jak by go strasznie dusiło i ma tendencję do gaśnięcia. Dopiero jak się puści i stopniowo reguluje manetką to jakoś zaczyna ruszać i jechać jakoś normalnie. Przedtem nrg kręcił 11 tys obrotów a teraz tylko 9 tys . I na wolnych obrotów też nie można ustawić bo jest nawet do końca wkręcona śrubka od położenia przepustnicy to łapie max 3,400 obr. Ja to już nie wiem co mam z nim zrobić, jak go wyregulować. Próbowałem regulować gaźnik według poradników które są na forum ale nie pomagają. Liczę na wasze rady w sprawie regulacji gaźnika. Może robię coś nie tak, nie wiem już sam. Jeśli ktoś może to proszę o napisanie jak przeprowadzić poprawnie regulację. Z góry dziękuję. Pozdro.

Ps. słyszałem że to może być wina zapłonu, czy to prawda ?




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Pomoże ktoś ?




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 21:37 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
przy moim nrg power mam ten sam problem tylko że mam delorto 17,5 i dysze 65 tłumik yasuni R i nie moge go wyregulować jak kręce śrubką od mieszanki nie robi to na nim większej zmiany czy mam za małą dyszę włożyć 70? i spróbować czy szukać innej przytrzyny?




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
bleit96, wydaje mi się że może to również być przyczyna zaworu membranowego. Po prostu membranki nie zamykają się do końca i to może być tym problemem który komplikuje wszystko. Ja jeszcze jutro sprawdzę na wszelki wypadek.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
czy ten zawór z membranami będzie odpowiedni pod 50serie jaki i później 70sport?
http://moto.allegro.pl/zawor-membranowy ... 97369.html




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 7:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
mam to sam. Mam dellorto 14mm, króciec i membranki stage6 i też nie reaguje w ogóle na regulacje śrubką mieszanki ani obrotów. W moim przypadku może łapie lewe na łączeniu membranek z karterem, bo dosłownie przedwczoraj składałem cały silnik z nowym wałem, łożyskami, cylkiem i tłokiem.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy