Dzisiaj jest 24 lis 2024, 5:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2010, 18:56
Posty: 49
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam.
Mam do was pytanie który z tych dwóch Aprilli byście wybrali i dlaczego. Czy to prawda że na DiTech tak mało pali?
Aprilia SR 50 DiTech
http://allegro.pl/aprilia-sr-50-ditech- ... ?source=ob
Aprilia SR 50 Factory
http://allegro.pl/skuter-aprilia-sr-50- ... ?source=ob
Powiedzcie która lepsza i dlaczego i którą na moim miejscu byście wybrali.
Pozdrawiam.




_________________

KeRio96


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 14:04 przez KeRio96, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Popraw linki.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
No jest błąd 404.




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2010, 18:56
Posty: 49
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Yamaha Aerox
Linki poprawione można zobaczyć ;)




_________________

KeRio96




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
Mi ogólnie bardziej się podoba Sr50 Di-tech .. Ale z kolei factory ma dobry tłumik i licznik elektryczny z tego co wiem to ta Di tech ma zwykły.
To zależy który się tobie podoba ja bym wzoł Sr50 Di-tech




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 14:59
Posty: 272
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Di-techy są awaryjne, lubią się psuć.
Ja stawiam na Factory :)




_________________

Sprzedam dużo częsci do Morini !

slawek0104 pisze:
pewnie przed jazdą za dużo konia waliłeś i skutki uboczne chyba wiesz że po waleniu trzeba odczekać 30 minut zanim wsiądziesz na motor.


Nie ma lipy ! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ten factory ma jakiś błąd, bo klucz sie świeci, do tego jest krzywa, tylne koło pod kątem albo plastki krzywo bo się np rama wykrzywiłą, ale mimo wszystko factorka


Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 20:41 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
W factory chyba siedzi silnik Piaggio a ten jest bardzo dobry ;)




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 12:58
Posty: 342
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Wybrałbym factory .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:14 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 11:22
Posty: 126
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Yamaha Aerox MKII Racing
Ja bym brał Di-tech optycznie ładniejsza jest na wtrysku wiec spalanie jest znikome, nawet gdyby wtrysk sie popsuł uwazam ze nie ma sensu kupowac nowego tylko wsadzic jakis pożadny gaznik 17,5mm i tez bedzie dobrze latac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Factory ale nie za taką cenę, na 99% to jakieś padło. W tej kwocie szukałbym jeśli SR to tylko w pośredniej z silnikiem Minarelli LC, ew. F12, F15, Runner, NRG, BWS, Neos.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 19:43 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
szukaj aprili di-tech po 2004 roku wtedy wyszly z silnikami p/g kumpel ma i nie nazeka:) ma na wtrysku..Raz mu wydmuchalo mu uszczelki to skleil na sylikon i juz tak przejechal 5tys km:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Ja też wybrałbym di-tech, wcale się tak nie psuje:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 20:27 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Moim zdaniem nawet nie ma co dyskutować:)

Factory wygrywa!;)

pigzip, u mojego kolegi też się to świeciło odkąd kupił swoją factorkę, po jakimś czasie przypadkowy koleszka znający się na factorkach kilkoma odpowiednimi kliknięciami w przycisku skasował błąd;) Więc nie ma co dramatyzować, jak nie jest zniszczona i ma kompresję to nawet bym się nie zastanawiał, tym bardziej, że 2600zł za factorke to śmiech:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Factory, ma silnik piaggo na wtrysku tyle że jest przerobiony na gaźnik. Wtryski nie są awaryjne, jest to mit tak jak ten że Hitler to baba. Gaźnik się psuje ale wtrysk jest droższy, mi się bardziej podoba sr'ka w pośredniej budzie(di-tech) ale jakby miała silnik piaggo to było by extra:)

Weź Factory ALE ona BYŁA na wtrysku tak jak Di-tech tylko ma silnik piaggo i jest przerobiona na gaźnik. masz kwestie budowy silnika, części i awaryjności, poprzeglądaj poddział silnika piaggo i di-tech(morini) i popatrz gdzie jest więcej awaryjności, jakie są problemy itp.

Jak się nie boisz Wtrysku to zastanów się :)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 13:50 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 13:23 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
danielbudyn, ta factorka jest na wtrysku?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
A nie sory, nie patrzyłem dokładnie :( zaraz poprawie post, Jest to przeróbka z wtrysku na gaźnik bo kapa od wtrysku :) Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd :/




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 13:58 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Ja bym brał Factory, ponieważ ma silnik Piaggio. A Di-Tech jest na wtrysku, bardzo awaryjne. Brałbym FACTORY




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
Factory ; ]




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2012, 8:36
Posty: 38
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ja też brałbym Factory :) Co z tego że przy wtrysku zaoszczędzisz troche na paliwie? Za to jak się posypie to zapłacisz więcej niż na tym paliwie zaoszczędziłeś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy