Dzisiaj jest 16 lis 2024, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2012, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
wymienialem dzisiaj wal

no i wszystko robilem okej.. rozgrzalem karter palnikiem i lozyska byly zmrozone i weszly dobrze bo same w skoczyly bez dobijania

pozniej rozgrzalem srodek lozysk i wzialem wal z zamrazalki i tez od strony wariatora wszedl do konca i obracal sie luzniutko a pozniej od strony magneta tez wszedl dobrze i zostala luka miedzy karterami moze z 2mm wiec to dociagnalem wszystko srubkami

no i karter sie ladnie zszedl i wal sie obraca bez zadnego tarcia ani nic bo nic nie slychac i nie widac zeby tarl a jednak obraca się dosc ciezko... nie wiem czy to przez to ze jest wiekszy od seryjnego ? jak krecilem nim tarczą wariatora to opór jest caly czas jednakowy ale zeby np przekrecic caly wal trzymajac za sam korbowod to ciezko idzie.. nie wiem czy tak powinno byc czy nie :/

2) wkladalem uszczelniacze i od strony wariatora to wszedl w miare okej, dobilem go na rowno i siedzi... i zaczlem wbijac od strony magneta i tak powolutku wbijam i jest opor a w pewnym momencie opor zniknął i jeszcze raz stuknalem i juz uszczelniacz stanął bo czuc duzy opor czyli doszedl do walu ale jak krece walem to ten uszczelniacz od magneta kreci sie razem z walem.. powinno tak byc czy nie ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 11:44 przez Sopel38, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Albo masz nie ten uszczelniacz co trzeba albo masz to gniazdo pod niego wytarte[ciekawe dlaczego?] proponuję wkleic go na silikonie i to powinno załatwic sprawę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:26 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
Odprężyłeś ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
nie odprezylem jeszcze bo nie wiem jak z tym uszelniaczem




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Odpręzac możesz nawet przed założeniem uszczelniaczy to w niczym nie przeszkadza


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 16:37 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:43 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Sopel38, Jak uszczelniacz kręci się razem z wałem to za daleko go nabiłeś.
A co do kręcenia wałem to odpręż go, jeśli to nic nie da to chyba krzywo nabite łożysko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
a da sie jakos tera wyciagnac ten uszczelniacz? Kurde.. Bo nie chce znowu wyjmowac walu bo wiadomo ze ciezko wychodzi z lozysk i jeszcze sie z walem cos zrobi :/




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 17:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz go czymś podwazac ,jeśli go zniszczysz to kupuj nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 17:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
sprobuje jakos go wyjac.. Moze go lekko natne i wyjme szczypcami.. Uszczelniacz duzo nie kosztuje.. To jak go wbic dobrze zeby rowno siedzial?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
Sopel38 pisze:
pozniej rozgrzalem srodek lozysk
nie powinno się grzać łożysk w środku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ziomal, sam pierscien, przez chwile.. bo inaczej wal niewchodzil do konca nawet jak bym zmrozony... przeciez one tez sie robiagorące podczas jazdy




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
Sopel38 pisze:
przeciez one tez sie robiagorące podczas jazdy
zgadzam się lecz później nie można walić młotkiem bo kulki sie przesuwają i dupa a w czasie jazdy nic nie przesuwa kulek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 19:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ale ja nie walilem juz pozniej mlotkiem.. Lozyska zmrozilem a karter rozgrzalem i one w niego weszly bez stukania.. Pozniej jak juz temp sie wyrownala to rozgrzalem srodek lozysk i wsadzilem zmrozony wal bez stukania wgl wszed.. I tylko skrecilem srubkami karter




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 20:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Przypatrzyłem się teraz dobrze i poprostu ten uszczelniacz wskoczyl do skrzyni korbowej :/ bo jest przeswit tak i dlatego sie obraca z walem i dlatego poczulem ten luz przy wbijaniu...

Teraz pytanie.. Czy próbować jakoś go wyciągnąć bez rozpoławiania jakimis szczypcami czy scyzorykiem czy zostawic go tam i wbic na niego drugi uszczelniacz ?

I czy ewentualnie jakbym wyjmował ten uszczelniacz i by sie poszarpal i nalecialo do skrzyni korbowej to by sie cos stalo ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 21:15 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Sopel38, Raczej się nie poszarpie bo on tylko z zewnątrz jest gumowy a tak to metalowy oring.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
ktos ma jeszcze jakies sposoby na wyciagniecie go bez rozpolawiania ?

a ktos mi mowil ze mozna malutkim wiertlem nawiercic lekko uszczelniacz i wkrecic w niego wkreta i ciągnąc. Co wy na to ? Bezpieczne ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 11:54 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy