Dzisiaj jest 12 lut 2025, 4:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: MITO CZY RS XD
Post: 03 cze 2012, 17:19 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
siema xd

Co wg. Was lepsze? Mito na pewno mocniejsze o 2-3 kucy. Jak z częściami do Mito? Robiłbym po kupnie na pewno remont całego silnika tak żeby się nie martwić a jakbym miał kasę to bym pokusił się na 160 Polini, ale to się zobaczy. Więc Aprilia czy Cagiva?




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:32 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Też mogę dołączyć się do pytania.
I jeszcze jedno ,które roczniki Mito brać jeśli nie chcę tej zamulonej tylko tą 7 biegową??




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:34 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Ja bym brał Cagive jest bardzo mocna. Według mnie lepsza od RS sam miałem Mito EVO




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:41 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
I jeszcze pytanko : Czy zablokowane Mito do 15km da się odblokować??




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:45 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Do RS jest mnóstwo części a do Mito dużo mniej ;/




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:58 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
kubaaY pisze:
Też mogę dołączyć się do pytania.
I jeszcze jedno ,które roczniki Mito brać jeśli nie chcę tej zamulonej tylko tą 7 biegową??


Myślisz że 7 biegowa pójdzie więcej od 6?, jeżeli tak to się mylisz.. ten ostatni bieg jest jedynie do zredukowania obrotów na trasie, by spalanie było mniejsze..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:03 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Ok ,to który rok najlepiej brać??
Nie musi być 6 biegowa ,byleby nie była przymulona.
I do jakiego przebiegu brać ?? Dużo jest z przebiegiem ok. 20 k km.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:06 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Ja bym odpuścił sobie mito , bo są bardzo wyżyłowane i coś innego popatrzył.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
kubaaY, kup jak naj młodszy , chyba logiczne , części silnikowe do cagivy są kosmicznie drogie , jak kupisz młodszy rocznik , to masz więcej pewności ,że nic nie pieprznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 18:17 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
No właśnie niekoniecznie ,bo nowsze są kosmicznie drogie i zblokowane / lub zmienione silniki na jakieś inne bo pisze że mają 9KM.
Jeśli się da je odblokować to się zastanowię , bo jak bym chciał coś mało pali i długo jeździ to bym brał 4t.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
kubaaY pisze:
Jeśli się da je odblokować to się zastanowię
a czemu miało by się nie dać odblokować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Nowe Mito mają ten sam silnik, ceny części, które najczęściej się wymienia, czyli cylinder, tłok i korbowód kosztują podobnie, a czasem nawet taniej niż do motocykli innych marek. Ja osobiście nie patrzyłbym na rocznik, bo np. lepiej kupić moto z 2000 roku, w którym jest nowy cylinder i tłok 1 selekcji, niż np. rocznik 2006 z 2, albo nawet 3 tłokiem. Jak będziesz oglądał Mitówkę, to zwróć uwagę na amortyzator skrętu, czy nie ma luzów, warto na to zwrócić uwagę, bo między innymi właśnie temu zawdzięcza ona dobre prowadzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy