Dzisiaj jest 11 lis 2024, 19:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
mati590, dokładniej jest to wina konstrukcji głowicy.




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590 pisze:
Po drugie dla mnie uczucie, gdy kopię w gaz i auto wyrywa jest bezcenne :mrgreen:

Widzę, że też lubisz trubodoładowane jednostki :D.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
mati590 pisze:
razor99 pisze:
Darex, to, że olej biorą to jest wina systemu zmiennych faz rozrządu te silniki po prostu lubią wypić :mrgreen:


Ja bym bardziej powiedział, ze jakiś błąd konstrukcyjny. Od 8 lat mamy w domu beny ze zmiennymi fazami i żadna nie spaliła więcej niż 500ml oleju na 15tkm, a czerwone pole widzą nie tylko od święta, na autostradkach również zdrowo poganiane.


Jak nie kręcisz wysoko silnika to Ci nie spali mega ilości oleju :P ale jak non stop idzie pod czerwone pole to faktycznie hondowskie silniki potrafią sobie trochę popić :mrgreen: ale jaka to jest cena za całą garść plusów? :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ja mam już jeden -, dźwięk wiertarki. Ale iść, fajnie idzie.
A taki żart sobie, hondziarze tankują olej i dolewają benzyny :mrgreen: .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 21:13 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Borek96 pisze:
Ja mam już jeden -, dźwięk wiertarki. Ale iść, fajnie idzie.

ale na pewno milion razy lepszy od dzwięku miksera (hybrydy) :mrgreen:

a moze ktoś chętny na dełu nexie ? pompka paliwa do wymiany i prowadza w czasie jazdy (pompka 60 zł a końcówki z 30 sztuka ) do tego przegląd i raczej przednia szyba (bo delikatnie uszkodzona) bez LPG za jakieś 900 zł bo stoi 19 km na południowy-zachód od Skierniewic jak by ktoś chciał :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 21:25 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
kuba170495 pisze:
mati590 pisze:
razor99 pisze:
Darex, to, że olej biorą to jest wina systemu zmiennych faz rozrządu te silniki po prostu lubią wypić :mrgreen:


Ja bym bardziej powiedział, ze jakiś błąd konstrukcyjny. Od 8 lat mamy w domu beny ze zmiennymi fazami i żadna nie spaliła więcej niż 500ml oleju na 15tkm, a czerwone pole widzą nie tylko od święta, na autostradkach również zdrowo poganiane.


Jak nie kręcisz wysoko silnika to Ci nie spali mega ilości oleju :P ale jak non stop idzie pod czerwone pole to faktycznie hondowskie silniki potrafią sobie trochę popić :mrgreen: ale jaka to jest cena za całą garść plusów? :mrgreen:


Może teraz od 3-4 lat ojciec jeździ spokojniej, ale kiedyś pozostałością po wyscigach była u niego właśnie jazda na wysokich obrotach. 50 km/h przez miasto to on na dwójce jeździł, auto przy przyspieszaniu kręcone pod odcinkę, w trasie potrafiło się przy pojemności 1.6 na autobanie jechać non stop 180-200 ;) Jedyny problem jeśli chodzi o zmienne fazy to był sam wariator ;]

Btw Borek - lubię benzynowe jednostki (chociaż nie jestem z tych co cisną ile się da po dieslu, nie lubię jedynie teorii z dupy wziętych pt diesel jest szybszy, zawsze tanszy w ekspolatacji etc) a turbodoładowanie to wisienka na torcie :D


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 21:22 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
mati590 pisze:
pt diesel jest szybszy

O mnie mowa? :D

Ja tam ogólnie diesla lubię ale niektórzy na forum VW mają więcej z nimi problemów niż np z 1.6 :mrgreen: . Np przyszłe moje auto mam nadzieję że będzie miało klekota pod machą ale nie 1.9 a znacznie większy i bardziej prestiżowe auto (BMW E65 mi się marzy- zwraca na siebie uwagę zdecydowanie bardziej niż S klasa czy A8, a do przemierzania całych DE i całej PL trzeba mieć lepszy wozik niż Golfa :twisted: ).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96 pisze:
Ja mam już jeden -, dźwięk wiertarki.


Fakt ,nie jest to V8 ale też ma swój klimat :D

http://www.youtube.com/watch?v=Qqd5USwCC00
Zajebiście podoba mi się dzwięk tego Cifa ,jest nieziemski :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Ja będę szukał diesla tylko z jednego powodu - mamy u siebie na firmie własny dystrybutor ( gdyż wyjeżdamy tygodniowo około 1200-1300l ropy ) więc ropę mamy zdecydowanie taniej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kuba170495 pisze:
Fakt ,nie jest to V8 ale też ma swój klimat :D

Ja tam wolę R5 od V8 :twisted:.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Borek96, dobra V8 też fajnie brzmi :P chociaż nawet to Twoje R5 potrafi fajnie dać po uszach :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
czarekcw pisze:
mati590 pisze:
pt diesel jest szybszy

O mnie mowa? :D

Ja tam ogólnie diesla lubię ale niektórzy na forum VW mają więcej z nimi problemów niż np z 1.6 :mrgreen: . Np przyszłe moje auto mam nadzieję że będzie miało klekota pod machą ale nie 1.9 a znacznie większy i bardziej prestiżowe auto (BMW E65 mi się marzy- zwraca na siebie uwagę zdecydowanie bardziej niż S klasa czy A8, a do przemierzania całych DE i całej PL trzeba mieć lepszy wozik niż Golfa :twisted: ).


Nie, to nie było z podtekstem w Twoim kierunku tylko ogólne stwierdzenie, nie miało być wymierzone w Ciebie :p Jeśli ktoś ma tanie paliwo, sporo jeździ i w miare dobry silnik diesla (jesli chodzi o awaryjnosc) to na prawde nie mam nic przeciwko. Wkurwiają mnie po prostu diesle do lansu po wsi, jazdy 10km dziennie etc, gdyż to jest w żaden sposób, a już tymbardziej ekonomicznie nieuzasadnione.

Co do dźwięku R5 nieźle brzmi, ale do V8 mu jednak daleko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mati590 pisze:
Co do dźwięku R5 nieźle brzmi, ale do V8 mu jednak daleko.

Kwestia gustu, mi się bardziej podoba R5 :wink:. Jeden woli VTECa, inny V8, a jeszcze inny, tak jak ja R5.
mati590 pisze:
Wkurwiają mnie po prostu diesle do lansu po wsi, jazdy 10km dziennie etc, gdyż to jest w żaden sposób, a już tymbardziej ekonomicznie nieuzasadnione.

Polaka już w żaden sposób nie wyprostujesz. Musi być TeDeI, chociaż wyjeżdża tylko w niedzielę do kościoła.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 21:56 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Ja nie trzymam się np. tylko dzwięków Hondy ale po prostu auto musi do mnie przemówić... :mrgreen:
W filmie "Born to race" Mustang miał świetny dźwięk (pewnie i tak podłożony ale był świetny :D )




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 21:55 przez kuba170495, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:03 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Borek96 pisze:
a jeszcze inny, tak jak ja R5.
<333 S60 z r5 <33

No ja się kulał 2.5 d5 i silniczek miodzio, nie zamienił bym się za benzyniaka, świetnie mi się nim jeździ, nic nie pali i dobrze się zbiera :) Ciągnie na każdym biegu ; ) 40 na 5 pod górę to nie problem. Auto miodzio :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Borek96, A mnie to aż gniecie jak coś takiego słyszę, jeden z najlepszych argumentów jakie usłyszałem za dieslem to "bo one tak fajnie cicho pracują", o zgrozo z ust człowieka z branży motoryzacyjnej (może szeroko pojętej, ale nadal motoryzacyjnej). Sam pewnie teraz nast auto kupie w jakims dieslu, bo LPG nie zamontuję, a jednak przy moim stylu jazdy i 20tkm/rok to jakis w miare swiezy diesel ma sens, uwzględniając że będzie kosztował porównywalnie do beny o podobnej mocy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:07 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
mati590 pisze:
jeden z najlepszych argumentów jakie usłyszałem za dieslem to "bo one tak fajnie cicho pracują", o zgrozo z ust człowieka z branży motoryzacyjnej


Miałem okazje jeździć a5 3.0tdi, No nie odczujesz tego ze jedziesz dieslem, w środku naprawdę cichutki, z zewnątrz też ładnie brzmi
http://www.youtube.com/watch?v=0Cp-tOApT8c




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 22:08 przez przemek.99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
S5 3.0 tdi ? I to kręcone powyżej 6000 ? Tego nawet 550d nie robi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:15 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
mati590, link pierwszy lepszy, ja jechałem 3.0 tdi w dodatku napędy tylko na przód :(




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Mi bardziej chodziło o porównanie w stos do benzyny, no bo co jak co ale powiedzieć że dźwięk diesla jest lepszy do beny to trochę jak powiedzieć że czarne jest białe. Wiadoma sprawa ze nowe diesle są coraz cichsze a furki premium dobrze wyciszone, po drugie przy tej mocy i momencie auto pracuje na niskich obr, chociaż mi szczególnie wtedy wlasnie udaje sie tego diesla "odróżnić". Już R6 czy V6 dieslowskie ma nie najgorszy dźwięk.


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 22:20 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy