Dzisiaj jest 29 lis 2024, 22:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2012, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Po założeniu cylindra z tłokiem silnik nie wkręca się powyżej 7 tys obr/min na biegu, na luzie do ok max. 10tys. przy czym jest mu ciężko już od 5tys. Co jest z nim nie tak? Była dysza wczesniej 115 teraz jest 80 bo gażnik seria 12mm, był regulowany, nic nie pomaga. Elektryka? Pisac jak ktos miał podobny problem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 15:51 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
dobrze rozumiem ? zmieniłeś dyszę większą na mniejszą ? to chyba oczywiste że ma za mało paliwa i się nie wkręci na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
daj wieksza dysze 90-95




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
A może tak pierw firma cylindra, pojemność itd. Bo co możemy mówić o dyszy skoro nie wiemy jaka pojemność ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
startchips pisze:
A może tak pierw firma cylindra, pojemność itd. Bo co możemy mówić o dyszy skoro nie wiemy jaka pojemność ?


po co ? skoro sam napisał ze zmniejszył dysze ze 115 na 80, nawet niech kupi sobie 4 czy 5 kosztują około 3zl za dysze zależy gdzie kupujesz i do jakiego gaźnika...

ale może sprawdź najpierw świece czy nie jest zalana lub zakopcona.




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Cylinder jest Gilardoni włoskiej produkcji bardzo dobry, a tłok Prox japońskiej produkcji :wink: czyli nie jakieś chińskie zamienniki. Tylko, że 115 była za duża jak na 50ccm takie to używa się przy 125...a ja mam seryjny silnik i gażnik więc 80 powinna być w sam raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 11:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
na 115 było tak samo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 11:29 
*

Rejestracja: 06 cze 2012, 21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Wyreguluj gażnik!! :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
troja49x pisze:
Cylinder jest Gilardoni włoskiej produkcji bardzo dobry, a tłok Prox japońskiej produkcji :wink: czyli nie jakieś chińskie zamienniki. Tylko, że 115 była za duża jak na 50ccm takie to używa się przy 125...a ja mam seryjny silnik i gażnik więc 80 powinna być w sam raz.


Filtr tez masz serie? Jak tak to powinna byc 65-70




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
no, filtr tak samo seryjny :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
wcześniej był kłopot, że nie było iskry teraz o dziwo jest... nie wiem co jest grane :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 18:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Może źle zapłon ustawiony ?. Cylinder kupiłes jako zestaw ? Tłok cylinder pierscienie itd ? Czy cylek inny i tłok inny . ? Może nie ten tłok ? ;c




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Wszystko jest ok, tłok pasuje cylinder Nicasilowy :)

Mechanik mi powiedział, że może to być winna membranek, które zamówiłem bo nie są w najlepszym stanie a jeśli to nic nie da to powiedział, że simmeringi na wale. Pożyjemy zobaczymy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
motor mocno kopci, i jak na nowy cylinder ma małą kompresje. Więc możliwe że mogą byc to simmerigni, które też są odpowiedzialne za kompresje..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy