Dzisiaj jest 26 lis 2024, 11:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Witam, postaram się opisać moją sytuację jak najkrócej.
Tzrka, została zakupiona bez oleju, i bez cylindra. Dlatego zaprowadziłem ją do znajomego, który wsadził mi chinolka pro elo, i wlał jakiegoś oleju (taki różowopomarańczowy, coś pod ten kolor) mam lekkie podejrzenia że to mineralny, ale nie jestem pewien.
Wyjeździłem jakieś pół tego zbiorniczka, i zmieniłem cylinder wraz z tłokiem na oryginałkę.
i wyjeździłem reszte zbiorniczka.
Teraz mam pytanie. Czy moge dolać do tego niby mineralnego(nie wiem, mam takie podejrzenia) syntetyka Castrol Power1 Racing, bo słyszałem że jak do mineralnego doleje się syntetyka, to może tłok pierdzielnąć, itp.
Czy wyjezdzić to coś do końca i wlać następny.
I może wy wiecie jaki olej jest wlany, znajomy nie pamięta.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 19:50 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
bzdura..
lel na luzie castrol
ja u siebie wyjezdziłem na cylu 2l motul 510 to jest pół-synt
i kupiłem teraz malossi motoroil synt i latam na nim ;)
nic nie poszło
cyl malossi sport 70 ; D




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Jedne oleje można ze sobą mieszać, przy innych lepiej nie ryzykować. Nie wiesz jaki masz olej, więc trudno powiedzieć czy możesz mieszać.
Ja kiedyś w Speedzie i niedawno w Rieju też zmieniałem olej na Castrol 2T Racing i za każdym razem resztkę starego zlewałem, wydmuchiwałem z wężyków i dopiero zalewałem Castrolem. Dużo roboty nie ma, a byłem w 110% pewny, że nie będzie kłopotów :wink:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 9:47 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Okej, zapytałem się typa, lał mineralny, czy zatem moge normalnie dolać syntetyka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:06 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
spuść mineralny z baku i wlej do zbiorniczka ;)




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:07 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Jezuniu, czytaj posta ostatniego, to już wiem, ale co wlać, Syntetyczny, czy półsyntetyczny! Jak półsyntetyczny to jaki najlepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:08 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
syntetyka lej masz nowy cyl..
ja polecam syntetyka
ale jeśli chcesz pół to polecam motul 510 2t !! super olej przelatałem na nim 3l




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862


Ostatnio zmieniony 08 cze 2012, 10:09 przez semobemo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:09 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Cyl używany, około 1,2k km zrobił. A co z nagarem, nie walnie tłok od takiej zmiany, albo uszczelki? bo słyszałem że nie można z gorszego na lepszy, ale to chyba w 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:13 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
nwm ja na 50ccm lałem motul 510 zaś gdy wsadziłem nówke malossi sport 70
zrobiłem 1000km na motul teraz leje malossi 7,1 motor-oil
i nic sie nie dzieje..




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:15 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
okej, dzia. Może ktoś jeszcze się wypowie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ja też gdzieś przeczytałem, że nie można przejść z klasy niższej oleju na wyższą, bo może wypłukać się nagar i zatrzeć cylek. Założyłem temat, potem zmieniłem i nic się nie dzieje. Wcześniej w Speedzie też zmieniłem na syntetyka i tak samo żadnych problemów.
Od siebie polecam Castrola 2T Racing.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 10:35 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Okej, dzięki wielkie, można zamknąć temat, zaryzykuje i wleje tego syntetyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy