Dzisiaj jest 09 sie 2025, 16:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2012, 8:12 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
yasuni r vs cnoti chr

który jest bardziej niskoobrotowy ? czy mają podobną moc ? bo słyszałem że conti chr lepsze.

Czy conti chr będzie możliwy do wyregulowania na setupie:

Lc cyl orginalny od minarelli po małym portingu
Multivar
flow karterów i dopasowanie pod cylek
gaźnik 16mm
Odchudzone sprzęgło (zeby łapało przy wyższych obrotach)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 8:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Będzie możliwy i ten i ten ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
Yasuni r ;) ale do cylka seri troszkę za mocne mi się wydaję




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Każdy napisze ci Yasuni bo tak naprawde nieliczni tylko słyszeli coś o tym conti :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 8:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
biedronkszsz, conti będzie za mocny.
Nie miałem go ale wnioskuje po nazwie.
CHR - Conti Hiper Racing.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 17:16 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
Kolega ma w minarelli ma serie cyl po portingu i mówi że w porównaniu z tecnigasem dużo więcej mocy itd. Czekam na więcej wypowiedzi jak będzie się to sprawować z serią cylem minarelli po lekkim portingu (kanał wydechowy dopasowany do wydechu i spiłowany przelot tak, żeby było na równo i tuleja dopasowana do kanałów (tam gdzie wchodzi w kartery)




_________________

Spotkanie po latach.
-Siema
-Siema. To ten twój skuter
-Tak.
-Jak leci ?
-80
hahahaha jak sie skapłem że powiedziałem nie to co trzeba głowa w dół gaz do oporu rozrusznik i przed siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Poszukajcie wykresów i odpowiedź nasunie się sama :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
Ja miałem yaska przy serii i chodził wysmienicie :D




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy