Dzisiaj jest 26 lis 2024, 11:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2012, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cześć , otóż zaczeło mi coś kapać z wydechu w Gilerce Gsm ( silnik derbi ), jest to denerwujące ,bo brudzi całą felge , i jak jade na 6 biegu max juz i normalnie za mną kupa dymu .Dozownika nie mam , a mieszanke robie 20ml na 1 Litr oleju , a olej leje półsyntetyka .. Uszczelke pod głowicą zmieniona przedwczoraj i to samo :( Oleju z przekładni nie bierze , bo by była świeca czarna, więc to odpada , jedyna myśl jaka mi sie nasuwa , to moze do wymiany uszczelka pod cylindrem ? O.o ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, 17:22 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Źle wyregulowany gaźnik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Gaźnik jest dobrze wyregulowany . :) Nawet dysza mniejsza jest 65 przy gaźniku 17,5 . i jedzie bardzo dobrze .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 22:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Słabej jakości olej. Ale w 2t to normalne że pluje z wydechu,mam to samo u siebie. Jeżeli tak nie było to radził bym sprawdzic simmering na wale od strony sprzęgła bo isteniej możliwośc ze puszcza troszkę oleju i dlatego tak się dzieje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam . Olej jest okej , bo zawsze takiego lałem . Dzisiaj wymieniłem uszczelke pod cylinderm , pod głowicą , wyczyściłęm gaźnik , filtr powietrza , sprawdziłem membrane i wszystko jest okej , i na filmiku motorek chodzi bez płynu.. ;

Więc zostaje simering ?. :angry:

http://www.youtube.com/watch?v=Ivafpysu ... el&list=UL




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 21:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wyraźnie widać że na wolnych ten dym jest niebieskiego koloru

czyli ciągnie olej przez simmer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2012, 21:34 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
seb94, też tak mi się wydaje że to będzie tego wina. Kolor na filmiku jest właśnie jakby przez simmering olej sobie podbierał ;/




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 11:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam . Tak to była wina simeringu ; )) , juz wymieniłem i jest dobrze , wiadomo leciutko sobie kopci :d ale 2 t tak ma :P jest dobrze . :) Kupiłem najlepszy jaki był CORTECo wymiary 20x35x7 dla tych co nie wiedzą . :) Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Sorka że się podpinam ale mój też na niebiesko kopci gdzie jest ten simering dokładnie co wymieniłeś ? I czy dużo roboty z wymienieniem tego jest ;>




_________________

Nie ma Lipy


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 20:19 przez FiliPrO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Simering jest na wale po prawej stronie tam gdzie sprzęło , musisz sprzęgło zdjąć .

Tutaj znajduje się simering , jak juz wszytsko zdejmiesz typu zebatki itd . :)

Obrazek




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A jak rozpoznać czy jest dobry czy zły ? i jak go wyciągnąć ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Wyciągnąc , trzeba się pomęczyć troszke , najlepiej jakimś haczykiem . i uważaj zeby nie podrapac miejsca styku karter-simering. Poznac można wtedy gdy własnie motorek kopci itd , i ubywa oleju w silniku , no i można tez poznać , jak sie simering robi twardy to też do wymiany . :) , Najlepiej rozebrać i wymienić i mieć spokój . :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 22:36 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 22:37 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Miałem to samo dwa dni temu , to samo . Za duża mieszanka i brudny wydech . Ze swojego wylałem 2l mazi !:D Rozkręć go na części pierwsze i wyczyść , wsadź nową wate i ogarnij mieszankę.A dymi bo to gówno się wypala . Jak jechałem z 10km non stop to jak z 6 na 4 redukowałem to za mną świata nie było widać .




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 11:52 przez Piczanowski, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Mnie mocno kopcił i płuł z wydechu jak za małą dysze miałem. Kopa miał mocnego, ale to może zaszkodzić silnikowi. Świeca podchodziła pod kolor biały, podobnie jak u cb.
Może ci się wydawać, że gaźnik masz wyregulowany itp. Spróbuj dać dysze większą o ok 6-8.
krzysiek39, niewiem czemu uważasz, że to normalne że pluje :shock:
Tutaj fota jak u mnie wyglądało:
Obrazek

Ale ja mam inny silnik i do końca nie jestem pewien czy u ciebie to pomoże

[ Komentarz dodany przez: faciu3: Nie 10 Cze, 2012 12:33 ]
Problem już rozwiązany a wy nadal piszecie i nic nie wnosicie do tematu




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 11:23 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A może to być jeszcze coś innego niż simering ? bo jeżeli to nie to to po co rozbierać wpierw bym sprawdził to co na "zewnątrz"




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
FiliPrO, Jak ubywa olej z przekładni to simmer do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy