Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2012, 18:05 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 19:20
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: BMW M5 F10
A więc mam kilka problemów:
1.Do 15km/h ma muła wgl mocy nie ma potem jak szalony leci bawiłem się rolkami i to samo.
2.Gdy postoi dłużej to trochę muszę go pomęczyć starterem żeby zapalił, wcześniej gdy postał z 2 godz to buczał przy zapalaniu, albo musiałem pod świece paliwa podlać .
3.Przy większych prędkościach 80km/h+ zwalnia jakby pasek tarł(założony nowy jest)albo go coś blokowało i nie mógł w pełni wykorzystać mocy, a pod górkę to już wgl 60km/h max i zwalnia.
Dzięki z góry za rady i pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 18:07 przez Patryczek2020, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:18 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Przydała by się kompresja twojego silnika, cieżkie odpalanie moze byc przez to spowodowane. Przekracza 80km/h i zwalnia? Sprawdz czy nie jest to spowodowane zbytnim otworzeniem przepustnicy. Każdy skuter pod górke zwalnia:D




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 19:20
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: BMW M5 F10
Zawsze jak się rozpędzałem na prostej tak do 80km/h to 70kmh/h +/- miałem jak pod nią wyjeżdzałem teraz jak jade to 80km/h to zwalnia szybko i przy 60-50km/h traci strasznie moc , zazwyczaj na prostej zaczyna to się dziać jak już mam v-max coś koło 90km/h obecnie .
A i jeszcze jedno to całe tarcie stało się po wymianie paska i przeciw talerza od strony kopniaka, cylinder jest nowy ok 900km zrobione.


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 18:42 przez Patryczek2020, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:42 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Sprawdz czy na zimnym silniku jest tak samo... może sprężynki się wyrobiły.
Ale myśle że wina leży po stronie tego paska. Odkręc pokrywę przekładni, weź biały kolektor i namaluj kreske na wariatorze. Przejedz się i sprawdz jak wysoko wkręci się pasek.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 19:15 
*

Rejestracja: 17 kwie 2012, 19:23
Posty: 6
Pojazd:
regulacja napedu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy